|

دلبری "متین ستوده" با موهای باز و کت دامن جذبش؛ خانم خوشگل بود خوشگل ترم شد

Matin sotoode shayanews

متین ستوده بازیگر جذاب و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران است که مثل خیلی از بازیگران دیگر در فضای مجازی هم بسیار فعال است.

لینک کوتاه کپی شد
6

متین ستوده بازیگر کم حاشیه و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران است که بیشتر با سریال لیسانسه ها شناخته شد او در این سریال نقش مقابل امیر حسین رستمی را بازی می‌کرد. خانم بازیگر در سریال شبکه خانگی «آهوی من مارال» هم ایفای نقش کرده است. متین خانم ستوده برخلاف بسیاری از بازیگران که خانواده هایشان در ابتدا مخالف ورودشان به این عرصه بودند از دوران کودکی و به واسطه پدرش که کارمند صدا و سیما بود وارد عرصه بازیگری شد. خانم ستوده متاهل می باشد او با علی زندی ازدواج کرده است. زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است و اغلب هم میزبان سلبریتی ها و بازیگران است.

به گزارش «شایانیوز»، خانم ستوده در فضای مجازی و اینستاگرامش بسیار فعال است و اکثر عکس هایی که از خود منتشر می کند با آرایش های زیاد است ناگفته نماند که بسیار هم خوش آرایش است. اگر چهره بدون آرایش او را دیده باشید زمین تا آسمان با چهره آرایش کرده اش فرق دارد او در یکی از پست های اینستاگرامش عکسی از خود و پدرش در مطب چشم پزشکی منتشر کرد که هیچ آرایشی نداشت و اینگونه از چهره بدون آرایشش رونمایی کرد.

متین ستوده

ستوده از خانم های بازیگری است که خیلی شیک است و حسابی به خودش میرسد. سلیقه او در انتخاب و دوخت لباس واقعا ستودنی است و معمولا لباس هایی که برای مناسبت های مختلف انتخاب می کند متفاوت و فکر شده می باشد البته گاهی هم ممکن است به دلیل نامتعارف بودنشان کمی وارد حاشیه شود.

متین ستوده

تعریف متین خانوم ستوده از خودش

خانم ستوده در مصاحبه ای گفته که یه اردیبهشتی احساساتی و خالص کـه بی‌نهایت بـه خانواده ام وابسته ام، حیوانات را خیلی دوست دارم، گل و طبیعت را خیلی دوست دارم، خیلی بیش از حد حساسم اما بیشتر سعی می کنم کـه با منطقم جلو برم. جوری کـه احساساتم بـه منطقم غلبه نکنه. او در ادامه صحبت هایش گفته که بچه ها را خیلی دوست دارم چون معتقدم فرشته هایی هستند کـه مهربونی و راستی در بند بند وجودشون خلاصه شده، عین آب زلالند و مثل بهار زیبا و خواستنی. هر جوری کـه نگاهشون کنی خودِ خودِ زندگی هستند.

متین ستوده

عشق بی حد و اندازه خانم بازیگر به مادرش

متین ستوده در توصیف عشق به مادرش گفته امیدوارم کـه بابا حسین بـه این موضوع حسادت نکنه اما اگه بخوام کتابی بنویسم حتما تقدیمش می کنم بـه مادرم و حتما درباره او می‌نویسم و اسمش را می ذارم «هر چـه کـه دارم برای مادرم». چون واقعاً هر چی کـه دارم و هر چی کـه ندارم بخاطر دعاهای مادرمه.

اگه روزهای خوبی دارم بخاطر مهربونی اونه و اگه غم و غصه ای هم ندارم خدا را شکر بازهم بخاطر دعاهای اونه. وقتی همه چیزت را برای بچه هات می ذاری و همه وجودت را به خاطر بچه هایت فدا میکنی و خم بـه ابرو نمی یاری، هیچی ندارم بهت بگم کـه یک هزارم خوبی هات را جبران کنه جز این کـه بگم منو ببخش بخاطر همه ی مهربونی هات.

متین ستوده

فعالیت و کسب درآمد در اینستاگرام

 متین خانم از فعالین فضای مجازی است و 1 میلیون دنبال کننده نیز دارد. او به تازگی هم تصویری از خود منتشر کرد که با کت و شلوار زنانه سبز است و جوری آرایش کرده که اگر اسمشو اون بالا نخونید شاید حتی متوجه بازیگر بودن این خانم نشوید! ناگفته نماند این ست لباس هم معرفی آنلاین شاپ است که راهی پر درآمد برای بازیگران خانم شده است. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

متین ستوده

فوبیای عجیب خانم بازیگر

من عاشق سفر هستم، واقعا هر جایی از کره زمین را دوست دارم که ببینم، یعنی یکی از بزرگترین آرزوهایم اینست که بتوانم حداقل خیلی از جاها را قبل از مرگم ببینم. شاید بزرگترین فوبیایی من هم این باشد که وقتی از دنیا بروم که خیلی از جاهای دنیا را ندیده ام.

متین ستوده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    متین ستوده خیلی هم خوشگل نیست شاید شما چشمتون خوشگلا رو نمیبینه این خانم را خوشگل میبینید

  • بنفشه ارسالی در

    به ما چه که کی خوشگله کی زشته !!!

  • علیزضا ارسالی در

    خدایش متین خانم هم خوشگله وناز وخوش استیلوجذاب همیشه درزندگی شاد وموفق وپیروز باشه🥰

  • ناشناس ارسالی در

    خانم ستوده واقعا نازه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها