|

"مست کردن" اشکان خطیبی و "تعرض" به خاتون؛ سکانسی منشوری! +فیلم

ashkan khatibi shayanews

در سریال پر بیننده «خاتون» سکانسی منشوری از تعرض سرگرد به خاتون وجود داشت که بسیار مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

اشکان خطیبی و نگار جواهریان هر دو بازیگرانی بسیار محبوبی هستند که حالا در سریال پربیننده و جذاب «خاتون» هم بازی شده اند. این دو هنرمند در این سریال نقش زن و شوهر عاشق را دارند.

به گزارش «شایانیوز» خاتون پس از سریال شبکه خانگی «زخم کاری» بسیار مورد توجه قرار گرفت که البته به مانند زخم کاری خیلی هم وارد حاشیه و سانسور شد اما همچنان با بازی بسیار خوب این دو بازیگر و فیلم نامه ای جالب مورد استقبال خیلی ها است. در جدیدترین قسمت خاتون سکانسی وجود دارد که در آن اشکان خطیبی به عنوان همسر خاتون به دلیل علاقه زیادی که به همسرش دارد لحظه ای خاتون را مورد حمله قرار می دهد و ظاهرا به او تعرض می کند.

خاتون یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است. 

خلاصهٔ داستان

خاتون نوشته‌ای داستانی-تاریخی از خانواده‌ای است که از اوایل شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود. این برهه از تاریخ ایران با همهٔ فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد.

سریال خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • SFZ ارسالی در

    حالا انقدر بگین تا توقیف بشه:|

  • .. ارسالی در

    اره سریال خاتون خیلی قشنگه ولی بعد از زخم کاری چون واقعا زخم کاری خیلی سریال هیجانی هست و بسیار قشنگ
    ب نظر من بعد از سریال زخم کاری خاتون جایگزین خوبی هست

  • نیک ارسالی در

    ماخدمون دیشب باخانواده دیدیم خیلی صحنه داربودمن آب شدم رفتم زیرزمین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها