|

خوشگلی "رعنا آزادی ور" با آرایش شیک و موی فر؛ ولی به شلوار سنبادیش نمیاد!

rana azadivar shayanews

رعنا آزای ور بازیگر مطرح و دوست داشتنی ایرانی است که علاقه زیادی به شلوار های سنبادی و کوتاه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

رعنا آزادی ور بازیگر دوست داشتنی و البته با استعداد ایرانی است که با بازی در سریال شبکه خانگی «زخم کاری» بسیار معروف تر شد به خصوص با نقش خفن و متفاوتی که داشت.

به گزارش«شایانیوز» رعنا آزادی ور مدتی می شود که با مهدی پاکدل بازیگر مطرح ایرانی ازدواج کرده. این زوج از با شخصیت ترین های سینما هستند که حاشیه ای هم ندارند. خانم بازیگر برخلاف نقشش در زخم کاری چهره ای لطیف و ناز دارد. آزادی ور اولین بار در فیلم «مارمولک» دیده و شناخته شد.

از این ها که بگذریم رعنا خانم از فعالین اینستاگرام است اما نه مثل بعضی ها روزانه و دم به دقیقه! در ادامه تصویر جذاب او را در جشنواره مشاهده می کنید.

رعنا آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی‌ ور متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است. 

وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست، بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

رعنا آزادی ور

اما خبر ازدواج رعنا با مهدی چجوری پخش شد؟

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در تئاتر بازی می کردند و از ان جایی که دتی بعد از طلاق مهدی از همسر سابقش بهنوش طباطبایی صاویری از مهدی و رعنا منتشر شده بود نزدیکی بیش از حد این دو کاربران را به شک و شبه انداخت.

 این خبر در حد شایعه ماند و هر دو چیزی نگفتند تا اینکه عاطفه رضوی بازیگر ایرانی که همسر برادر مهدی است به طور رسمی در اینستاگرامش اعلام کرد و تبریک گفت.

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در دهمین روز از تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد، او دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که هر دو در عرصه هنر مشغول فعالیت هستند. مهدی پاکدل علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبومی به نام در انعکاس کوچه های خیس را منتشر کرده است. 

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها