|

لوس بازی مریم معصومی؛ وقتی خانم خانما میخواد بگه رفته پیش "نصرت"

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگری معروف و جذب است که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد، اما اینبار تصاویری جالب در «رستوران نصرت» منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مریم معصومی بازیگر معروف و دوست داشتن ایرانی است که مدتی در سینما و تلویزیون کم پیداست و در تئاتر فعالیت دارد. البته خانم بازیگر در اینستاگرام هم ترکانده و پست و استوری های زیادی منتشر می کند.

به گزارش«شایانیوز» مریم معصومی از هنرمندان کم حاشیه است که گاهی به دلیل پوشش های نامتعارفش سوژه می شود. وی به گفته خود مادر یک سگ کوچولو به نام «سیمبا معصومی» است که او را از فرزند خود بیشتر دوست دارد! (حیوان دوستی خیلی هم عالیست اما افراط در آن جالب نیست)

از این ها که بگذریم مریم معصومی به تازگی تصاویری از خود منتشر کرده که در رستوران «نصرت» حضور دار و ادای آقای آشپز را هم درآورده! در ادامه پست جدید و با نمک خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

مریم معصومی

مریم معصومی

البته مریم خانم لوکیشن را نزده و هنوز مشخص نیست به کدام کشور سفر کرده و در کدام شعبه رستوران نصرت رفته است.

هنرمندان خانم ایرانی هم که یاد گرفته اند برای به خارج از ایران رفتن حتما کلاه هایی تهیه کنند زیرا ظاهرا اگر در کشور های خارجی کلاه نداشته باشن امتیاز آن مرحله را از دست می دهند!!!

مریم معصومی

مریم معصومی ظاهرا ازدواج کرده و یا شاید هم نامزد است اما تا به حال تصویری از همسرش منتشر نکرده است.

مریم معصومی: شوهر زیاده!

مریم معصومی در برنامه ای که حضور داشت به همراه چند بازیگر زن دیگر عنوان کرد که شوهر زیاده و این گفته او سوژه رسانه ها و خانم ها شد. حالا دوباره درباره این صحبتش توضیحاتی را ارائه داده است که باز سوژه شده و بهتر بود به قول مهران مدیری توضیح بیشتری نمی داد.

مریم معصومی هروقت درباره ازدواج صحبت می کند حاشیه ساز می شود. برای مثال او یکبار درباره ازدواج کردن در سن پایین توضیحاتی را ارائه داد که خودش یکبار می خواسته این اشتباه را دچار شود و با هوشیاری خانواده اش جلوی اینکار گرفته شد و خب این باعث واکنش دخترهایی شد که دوست داشتند در سن پایین ازدواج کنند.

مریم معصومی

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. مریم معصومی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی برادر بزرگ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها