|

"شقایق دهقان" فندک به دست با میکاپی تند و خفن؛ انگار یه آدم دیگه شده!

shaghayegh dehghan shayanews

شقایق دهقان بازیگر طنز ایرانی است که به مناسبت تولد آبجی جانش تیپی جدید زد و تصاویری خوشگل منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شقایق دهقان بازیگر مطرح و طنز ایرانی است که در سریال های مهران مدیری شناخته شد اما با بازی در سریال جذاب «ساختمان پزشکان» در نقش «خانم شیرزاد» به محبوبیتی دو چندان رسید.

به گزارش«شایانیوز» شقایق دهقان در گذشته همانند خیلی از هنرمندان دیگر بی حاشیه بود اما با بالا رفتن پیج های اینستایی به مرور همه تغییر کردند و حالا بیشتر بازیگران خانم را در راه و جهتی دیگر می بینیم که از زنانگی و شهرتشان استفاده کرده و برخی بلاگر شده اند و خیلی ها هم تبلیغات انجام می دهند. البته این عمل در همه جای دنیا رایج است اما اینکه هر چیزی که دم دست بود را برای درآمد و پول به مردم تبلیغ کنی حرکت جالبی نیست.

بهاره خانم رهنما که در این راه دست همه را از پشت بسته اما شقایق دهقان این عمل را کمتر انجام میدهد. وی به تازگی با انتشار تصویری دونفره تولد خواهرش را تبریک گفت. البته در این تصاویر کیک دست شقایق می باشد اما در اصل تولد بنفشه وحشی است!

شقایق دهقان

شقایق خانم در این تصاویر با ارایش و استایلی متفاوت است به گونه ای که خیلی ها در وهله اول او را نشناختند اما به هر حال تنوع در زندگ خوب است به خصوص بعد از طلاق!

البته بازیگران به طلاق و ازدواج عادت دارند اما نگه داشتن روحیه خوب و مجرد زندگی کردن ممکن است برای برخی سخت باشد اما هنرمندانی مثل شقایق و بهنوش طباطبایی حتی شاد تر از پیش به زندگی خود ادامه می دهند.

شقایق دهقان

ماجرای ازدواج و طلاق شقایق و مهراب 

شقایق دهقان و محراب قاسمخانی ۱۷ سال پیش با هم ازدواج کردند و فرزندی به نام نویان دارند. مهراب قاسم خانی، همسر سابق مریم گلرو بود. از او، فرزندی به نام نیروانا دارد. مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان، تصویری مشترک از هم را از بهار سال پیش تا کنون به اشتراک نگذاشته اند که شایعات درباره جدایی این زوج هنری را تشدید کرده است تا اینکه سرانجام شقایق رسما اعلام کرد که از مهراب جدا شده است.

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

قرتی بازی شقایق دهقان با آهنگ هایده

شقایق دهقان از شروع ویروس کرونا تا به حال سه بار مبتلا شده است و آخرین بار هم چند روز پیش بود که با حالی ناخوش ویدیویی از خود منتشر کرد و اعلام کرد حالش بسیار وخیم است اما مدتی می شود که خانم بازیگر خوب شده اند و خبر خوب شدنش را هم با انتشار فیلمی از رقص و آوازش با آهنگ هایده نشان داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سحر ارسالی در

    این سبک بازیا یعنی چی واقعا ؟!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها