|

"مریم کاویانی" در طلاق دَبل کرد؛ عشق "آقای دیپلمات" گذرا بود!

maryam kavyani shayanews

مریم کاویانی بر اساس برخی موارد ظاهرا از همسرش رامین مهمانپرست جدا شده است که البته هنوز توسط هیچ یک از آن ها تایید یا تکذیب نشده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

به تازگی حواشی از طلاق مریم کاویانی بازیگر تلویزیون از همسرش رامین مهمانپرست در فضای مجازی منتشر شده که هنوز هیچ یک از آن ها این خبر را تایید و یا تکذیب نکرده اند اما مواردی وجود دارد که جدایی این زوج را تایید می کند.

به گزارش«شایانیوز» مریم کاویانی از بی حاشیه ترین هنرمندان محسوب می شود که خبر ازدواج دومش در سال 1398 با فردی شناخته شده از اخبار داغ آن روز ها بود ولی ظاهرا زندگی مشترک این زوج دوام چندانی نداشت و به طلاق منجر شده است. اما حالا خبر طلاق این بازیگر زن از همسر دیپلماتش از کجا آمد؟ 

این شایعات از پست اینستاگرامی مریم کاویانی آغاز شد. ماجرا از این قرار است که بعد از ابتلای مریم کاویانی به کرونا، صحبت های او در پست و استوری هایش حکایت از تنها زندگی کردن این بازیگر دارد.

او تاکنون به طور مستقیم به موضوع جدایی اشاره ای نکرده است اما پاک کردن عکس های دونفره شان نشان دهنده اتفاقاتی میان آن هاست. ناگفته نماند مریم کاویانی و رامین مهمانپرست هر دو در اینستاگرام همدیگر را آنفالو کرده اند!

مریم کاویانی و همسرش رامین مهمانپرست

البته مدتی قبل رامین مهمانپرست در گفتگویی اعلام کرده بود زندگی یک سیاستمدار با یک سلبریتی خیلی سخت ، دنیاهای ما باهم خیلی متفاوت است.
 
ببینید دنیای سیاست چارچوب و حساسیت ها و محدودیت های خودش را دارد و دنیای هنر هم یه طبیعت دیگریست که آزادی بیشتر دارد.

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی  (زاده ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز؛ اصالتاً مازندرانی)، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۳ با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرد. مریم کاویانی، زاده اهواز است به سال ۱۳۴۹، پدر و مادر وی مازندرانی و اهل بابل، پدرش کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادر وی خانه‌دار. هر دو هم اهل مطالعه، اما نه علاقه‌مند و پیگیر هنرند.

بیوگرافی رامین مهمانپرست

رامین مهمانپرست (زاده تیر ۱۳۳۹ - تهران) سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان و سفیر آکردیته در لیتوانی و سفیر پیشین ایران در قزاقستان و تایلند نیز بوده‌است. وی فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است. وی در سال ۱۳۵۵ زمانی که ۱۶ ساله بود، وارد دانشگاه صنعتی شریف شد.

وی همچنین سابقه فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و قزاقستان، مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه را در کارنامه دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها