|

شقایق دهقان بعد از خوش رقصی با هایده اینبار رسما از طلاق گفت!

شقایق دهقان با حضور در برنامه فریدون جیرانی از جدایی و طلاق اش گفت

لینک کوتاه کپی شد
3

شقایق دهقان بازیگر سینما که مدتی است در صدر اخبار و حواشی اینستاگرام قرار دارد و هفته گذشته با لب زدن آهنگی از هایده خبرساز شده بود اینبار با ظاهری عجیب (موهای تراشیده) مقابل فریدون جیرانی حاضر شد و برای نخستین بار از طلاق گرفتن و جدا شدنش از مهراب قاسمخانی گفت.

ویدیو رقص آواز شقایق دهقان با آهنگی از هایده

شقایق دهقان در این برنامه اعتراف کرد که نزدیک به 3 سال است که طلاق گرفته است.

این اولین بار است که شقایق دهقان صراحتا عنوان می کند که جدا شده است و تا به حال در هیچ رسانه و برنامه ای درباره طلاق گرفتنش صحبتی نکرده بود. حاشیه های زندگی شقایق دهقان : شاید بتوان گفت شقایق دهقان جزء آن دسته از بازیگرانی بود که کمتر در کانون حواشی حضور داشت. زندگی  او با مهراب قاسم خانی خیلی خوب به نظر می رسید تا جایی که مدت ها زبانزد خاص و عام بودند. خیلی ها آرزوی آن را داشتند که  زندگی همچون زندگی او و همسرش داشته باشند. اما انگار این زیبایی و آرامش زندگی برای شقایق دهقان زیاد هم دوام نداشت. ناگهان زندگی روی دیگری را به شقایق دهقان داد و شاید اگر فضای مجازی نبود تا مدت ها این تغییر بزرگ در زندگی او مخفی می ماند. اما از آنجایی که این روزها اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های بازیگران تبدیل شده شقایق دهقان همه عکس های مشترک با همسرش را پاک کرد. او به زندگی تنهایی رو آورد.

 

ماجرای ازدواج و طلاق شقایق و مهراب 

شقایق دهقان و محراب قاسمخانی ۱۷ سال پیش با هم ازدواج کردند و فرزندی به نام نویان دارند. مهراب قاسم خانی، همسر سابق مریم گلرو بود. از او، فرزندی به نام نیروانا دارد. مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان، تصویری مشترک از هم را از بهار سال پیش تا کنون به اشتراک نگذاشته اند که شایعات درباره جدایی این زوج هنری را تشدید کرده است تا اینکه سرانجام شقایق رسما اعلام کرد که از مهراب جدا شده است.

arzeh-4

شقایق دهقان و پسرش نویان

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهین ارسالی در

    امید وارم بزودی به قلبی مطمئن و آرام برسی و شاد باشی عزیزم .. تنها عشق داییمی خداست قلبت به خدا بسبار

  • ناشناس ارسالی در

    خدا فقط ادموعاقبت بخیرکنه

  • ناشناس ارسالی در

    طفلک هایده این چرا دهنش کجه

  • Hamideh ارسالی در

    بعضی وقتا یکی می‌ره که انشالله یکی بهترشو خدا بهت بده...

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها