|

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون / زرنگ باشی این ماه 15 خریدی وگرنه اینا افزایش قیمت دارن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که با شناخت مشخصاتشون میتونید بهترین انتخاب رو از بینشون داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آیا از اون دسته از افرادی هستید که به گوشی که افراد دستشون میگیرن دقت و توجه زیادی دارید و به نظرتون اونی که گوشیش باحال تره خودش هم آدم خفن تری هست؟ چرا که این روزا گوشی ها یه جورایی اجناس گرون بشمار میان و خب در صورتی که شما از یه گوشی با آپشن های بیشتر و پیشرفته تر برخوردار باشید مشخص میشه که پول بیشتری بابت اون گوشی پرداخت کردید از این رو پیش افراد دیگه به عنوان یه فرد پولدار و باحال به نظر خواهید اومد که خب البته شاید حتی اینطوری نباشید و تنها به دلیل ظاهربینی افراد اینطوری به نظر برسید که خب همچین هم بد نیست چرا که کیه که بدش بیاد که در نظر دیگران یه فرد اعیونی باشه؟

ولی خب مسلما همه ی ما پول این رو که مثلا یه گوشی 70 میلیونی بخریم رو نداریم یا اصلا داشته باشیم هم دلمون نمیاد انقدر پول بالای یه گوشی بدیم ولی خب دوست هم نداریم یه گوشی چیپ و داغون دستمون بگیریم پس برای جلوگیری از این موضوع باید به سراغ گوشی های میان رده ی خوش بر و رو برید که ظاهر شیک و لاکچری دارن و گرون به نظر میان که خب میان رده ها عالین که البته اون ها هم بازه های قیمت متفاوتی دارن و حالا میخواهیم در این مقاله چندتا از ارزون ترینشون رو بهتون معرفی کنیم یعنی بهترین گوشی ها تا 15 میلیون، پس در ادامه برای شناختن اون ها با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

گلکسی A34 نسخه 128/8 گیگابایت

به عنوان اولین محصولی که در این مقاله بهتون معرفی میکنیم به سراغ یه گوشی از کمپانی کره ای سامسونگ رفتیم که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و رزولوشن اون فول اچ دی پلاسه از این رو کیفیت تصویر خوبی داره. توان نوسازی تصویر در این پنل هم در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که با این حساب لگ و تاخیر در او مشاهده نمیشه. همچنین حداکثر میزان روشناییش هم در فضای باز برابر با 1000 نیت هست که با این عدد کار کردن باهاش در زیر نور خورشید کار سختی نخواهد بود. همچنین یکی از برتری هایی که این محصول بین رقبای خودش داره برخورداری از گواهی IP67 که سبب مقاومتش در برابر گرد و غبار و پاشش آب شده و از این رو ارزش خریدش رو بالا برده.

به عنوان پردازنده برای این محصول یه تراشه ی 6 نانومتری مدیاتک 1080 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشی اون بسیار بالاست. دوربین اصلی محصول سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی میگیرن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی هم ارائه میکنه.

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

ردمی نوت 13 پرو 4G نسخه 512/12 گیگابایت

نوبت به محصول دومی میرسه که اسمش در بین بهترین ها تا 15 میلیون میدرخشه و تونسته تا به الان رضایت کاربران زیادی رو جلب کنه یعنی ردمی نوت 13 پرو 4G که از برند چینی و پرطرفدار شیائومی هست و از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و کیفیت تصویر خوبی داره همچنین رزولوشن این محصول فول اچ دی پلاسه که این یه مزیت بسیار عالی برای اون بشمار میاد. توان نوسازی تصویر هم در هر ثانیه در نمایشگر این گوشی برابر با 120 هرتزه این رو شما شاهد اسکرول نرم و روان در اون خواهید بود. حداکثر میزان روشناییش هم در محیط باز برابر با 1050 نیت هست.

به عنوان پردازنده هم برای اون از یه تراشه ی  مدیاتک هلیو G99 اولترا استفاده شده که سرعت پردازشیش خوبه و تاخیر و لگ در اون مشاهده نمیشه. دوربین اصلی محصول که از 200 مگاپیکسل برخورداره یه جورایی نقطه ی عطف این گوشیه چرا که میتونه عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط کنه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی از خودش به نمایش میذاره.

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

آنر X9a نسخه 256/8 گیگابایت

نوبت به محصول آخر در این مقاله میرسه یعنی آنر X9a که صفحه نمایشش از 6.67 اینچ اندازه برخورداره و از نوع امولده و رزولوشن اون فول اچ دی پلاسه از این رو کیفیت تصویرش عالیه. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این پنل هم برابر با 120 هرتزه که با این عدد شما محتواهای مختلف رو رو در اون بدون لگ و تاخیر مشاهده خواهید کرد.

پردازنده اش یه تراشه ی 6 نانومتری اسنپدراگون 695 هست که لگ و تاخیر در اون معنایی نداره. دوربین اصلی اون از یه سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم از یه سنسور 16 مگاپیکسلی برخورداره که روی هم رفته کیفیت عکس و فیلم هاشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میده.

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها