|

بهترین و بدترین گوشی های سامسونگ در سال 2023 / بازنده ها رو شوت کن برنده ها رو دریاب

در این مقاله در خصوص بهترین و بدترین گوشی های سامسونگ برای شما صحبت کردیم که بهتره به عنوان بازنده ها و برنده ها اون ها رو در نظر گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه ی ما یه جورایی گره خوردیم به گوشی هامون و شدیدا به این وسیله ی الکترونیکی وابسته شدیم و شب و روزمون با استفاده از اون میگذره ولی خب در این بین در صورتی که گوشی ما اونقدار خوب نباشه که بتونه نیازها و استانداردهای ما از یه گوشی رو برطرف کنه مسلما اعصاب خوردی برامون پیش میاد مثلا هی هنگ کنه موقع استفاده از اپلیکیشن ها و این سوال رو پیش بیاره که چرا برنامه های گوشیم متوقف میشن و... با این حساب داشتن یه گوشیه خوب میتونه ایجاد کننده ی یه حس خوب هم درون ما باشه و به این صورت لذت ما رو در استفاده از این وسیله بیشتر کنه.

در این بین ما به بهترین گوشی های برندهای معروف در ایران در مقالات قبلیمون حسابی پرداختیم مثلا در خصوص بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون و... باهاتون صحبت کردیم و سعی داشتیم که یه اطلاعات مفید و مختصر در این زمینه بهتون بدیم ولی گاهی اوقات پیش میاد که یه گوشی حسابی هم گرون هست و سر و صدا به پا میکنه در روزهای اول عرضه اش ولی با مرور زمان و رفته رفته اینطور ثابت میشه که اون گوشی اونقدار که باید و شاید هم خفن و بترکون نبوده و فقط اسم در کرده برای همین میخواهیم در خصوص بهترین و بدترین گوشی های سامسونگ براتون صحبت کنیم که خب واژه ی بهترین و بدترین شاید اونقدرا مناسب نباشه و بهتره از واژه ی بازنده ها و برنده ها در سالی که گذشت استفاده کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین و بدترین گوشی های سامسونگ

گلکسی A54 از گوشی های برنده سامسونگ در 2023

این مدل از محصولات سامسونگ مثل نسل قبلی خودش تونست به خوبی هر چه تمام تر در بازاهای متنوع بدرخشه و خب این درخشش و استقبال زیاد از این گوشی اصلا عجیب و بعید نیست چون گلکسی  ای 54 رو میشه از بهترین و فوق العاده ترین میان رده های سامسونگ بشمار آوورد که تا به امروز تونسته نظر کاربرهای خودش رو به خوبی جلب کنه و ان ها رو از انتخابشون راضی نگه داره. نقطه ی عطف این گوشی رو میشه دوربین خوب اون عنوان کرد که در بین ویژگی های خاص اون حسابی توی دید هست و از این رو میشه گفت در صورتی که به دنبال یه میان رده با قیمت مناسب و دوربین عالی هستید برای خرید این محصول از سامسونگ دست به کار شید.

بهترین و بدترین گوشی های سامسونگ

گلکسی S23 و S23 پلاس از بازندگان سامسونگ در 2023

گلکسی S23 و S23 پلاس رو میشه از جمله خوش ساخت های سامسونگ به شمار آوورد که برای اون دسته از افرادی که دنبال یه گوشی پرچم دار با ویژگی های کاربردی هستن مناسب و انتخاب خوبی هستن و سامسونگ برای هر دوی اون ها در همه ی بازارها در قسمت پردازنده سنگ تموم گذاشته و از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده کرده و همچنین هر دوی اون ها نسبت به نسل قبلی خودشون عمر باتری بیشتری دارن. ولی یه موضوعی که در خصوص این دو محصول سامسونگ وجود داره این هست که با همه ی وجود این دو گوشی شباهت های زیادی به نسل قبلی خودشون دارن به همین خاطر چون اونقدرا که باید و شاید پیشرفت شایانی نداشتن نمیشه که اون ها رو جزء برنده های سامسونگ در سالی که گذشت بشمار آوورد.

بهترین و بدترین گوشی های سامسونگ

گلکسی زد فلیپ ۵ از برندگان سامسونگ در 2023

این محصول از سامسونگ رو میتونیم به راحتی در لیست برندهای این کمپانی در سالی که گذشت قرار بدیم؛ یکی از بزرگترین پیشرفت های این محصول این هست که نمایشگر بیرونی اون بزرگ تر شده که این موضوع باعث شده که بشه از اون برای کارهای مختلفی بهره گرفت و دیگه مثل سابق این ویژگی یه جورایی بی فایده نیست در این نسل از گوشی های سامسونگ. در حال حاضر شما میتونید اسم گلکسی زد فلیپ ۵ رو در بازار گوشی های تاشوی عمودی در بین بهترین ها مشاهده کنید و در صورت تصمیم برای خرید اون اقدام کنید.

بهترین و بدترین گوشی های سامسونگ

گلکسی زد فولد ۵ از بازندگان سامسونگ در 2023

گلکسی زد فولد ۵ یکی از بزرگترین مشکل های نسل قبلی خودش یعنی وجود شکاف بین نمایشگر رو که در صوت بسته بودن گوشی به چشم میخورد رو برطرف کرده و پردازنده ی قوی تری رو هم سوار خودش داره اما بجز این دوتغییر اتفاق افتاده رسما میشه گفت که هیچ پیشرفت دیگه ای در این گوشی رخ نداده و شما انگار دارید که پول به همون نسل قبلی این گوشی میدید چرا که آنچنان ارتقای جذابی که آدم رو به خرید این محصول مشتاق و ترغیب کنه وجود نداره و به همین دلیل میشه این محصول از این کمپانی رو در مقایسه با رقبای خودش ضعیف دونست که اونقدرا که باید و شاید هم براش وقت نذاشته.

بهترین و بدترین گوشی های سامسونگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها