|

مقایسه s23 ultra با شیائومی 13 اولترا / جنگ غول ترین های سامسونگ و شیائومی در یک نگاه

در این مقاله به مقایسه s23 ultra با شیائومی 13 اولترا پرداختیم که میتونه انتخاب از بین این دو محصول رو براتون راحت تر کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا کمپانی های زیادی ظهور کردن در بازار گوشی که خب در حال حاضر در کشور ما دو تا از اون ها حسابی شناس هستن یعنی سامسونگ و شیائومی که یه جوری بازار رو توی دست گرفتن که حد و حساب نداره و یه عالمه کاربر برای خودشون توی ایران دارن که دائما مشغول کری خوندن برای هم هستن که الا و بلا گوشیه من بهتره و آیفون به دست های عزیز هم که دیگه اصلا خدا رو بنده نیستن انگار و این کری خوندن ها رو درک نمیکنن در حالی که در این سال های اخیر سامسونگ و شیائومی در خیلی از زمینه ها تونستن شاخ اپل رو بشکونن که به همین علت ما هم تصمیم گرفتیم که به مقایسه s23 ultra با شیائومی 13 اولترا که غول های این دو سازنده هستن بپردازیم.

چون این دو کمپانی هر چی که توی چنته داشتن رو برای این دو محصول خودشون گذاشتن و این روزا برای خیلی ها که میخوان خرید کنن انتخاب از بین این دوتا دشوار هست که خب در این موقعیت مقایسه s23 ultra با شیائومی 13 اولترا یه کاره معقول بشمار میاد چون فقط در این صورت هست که میشه به جواب این که کدوم گوشی برای ما بهتره رسید مثلا شاید شما به دنبال طراحی بهتر باشید و یا اسپیکر و باتری بهتر باسید که خب با توجه به هزینه ای که میکنید باید بدونید که از بین این دو گوشی کدوم یکی به استانداردهای شما در این زمینه ها نزدیک تره پس حالا وقت رو هدر ندیم و بریم به سراغ مقایسه s23 ultra با شیائومی 13 اولترا.

مقایسه s23 ultra با شیائومی 13 اولترا

مقایسه s23 ultra با شیائومی 13 اولترا از نظر نمایشگر

خب این دو گوشی دارای قیمت بالایی هستن و به همین علت انتظارات در کیفیت ازشون بالاست و کسی که به سراغ خرید اون ها میره یه طراحی منحصر به فرد میخواد که خب این گوشی ها تونستن از پسش بربیان؛ هر دو گوشی از فریم آلومینیومی برخوردار هستن و صفحه نمایش هر دو مجهز به گلس گوریلا گلس هست که اون ها رو در برابر ضربه مقاوم میکنه و همچنین هر دو گوشی دارای گواهی IP68 هستن که اون ها رو ضد آب کرده و در برابر گرد و غبار هم مقاوم میشن.

اس 23 اولترا دارای 234 گرم وزن هست و ضخامت 8.9 میلیمتری داره در حالی که مدل شیائومی در وزن کمتر و در ضخامت بیشتره یعنی دارای وزن 227 گرمی و ضخامت 9.6 ملیمتری هست. به طور کلی میشه گفت که هر دو گوشی خوش دست هستن و تا امروز تونستن رضایت خیلی ها در این زمینه داشته باشن اما موضوعی که هست تا حدود زیادی سلیقه ایه مثلا سامسونگ طراحیش رو مینیمال تر انجام داده و دوربین هاش هم در پنل پشتی طراحی ساده دارن در حالی که در پنل پشتی شیائومی شاهد یه ماژول غول پیکر برای دوربین هستیم که انگار هر چی پول دادیم برای دوربین به اون بزرگیه و البته که این پنل جنس جالبی داره و یادآوره چرم هست.

مقایسه s23 ultra با شیائومی 13 اولترا

هر دوی گوشی ها فاقد جک برای هدفون هستن و خبری هم از درگاه برای کارت حافظه ی جانبی نیست. یه فرق بزرگی که در این محصولات دیده میشه این هست که سامسونگ برای این محصول خودش از قلم استفاده کرده که خیلی اون رو خاص میکنه. اندازه ی نمایشگر شیائومی 6.73 اینچ و اندازه ی نمایشگر سامسونگ 6.8 اینچ هست که تقریبا میشه گفت برابر هستن. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه با توجه به پرچمدار بودن هر دو محصول 120 هرتز هست و حداکثر روشنایی در محصول شیائومی 2600 نیت و در محصول سامسونگ 1900 هست که هر چی بیشتر باشه این عدد کار شما در محیط های روباز آسونتر خواهد شد و نور خورشید مانع از پدیدار شدن صفحه ی گوشی نمیشه.

مقایسه s23 ultra با شیائومی 13 اولترا

مقایسه s23 ultra با شیائومی 13 اولترا از نظر سرعت شارژ و باتری

سامسونگ در بیشتر اوقات در خصوص سرعت شارژ محصولاتش خیلی محافظه کارانه رفتار میکنه که در این بین این محصولش هم از قاعده مستثنی نبوده. هر دوی این گوشی ها دارای باتری هایی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی هستن ولی در خصوص سرعت شارژ شدن با هم تفاوت دارن و در محصول سامسونگ سرعت شارژ بی سیم 15 وات و با سیم 45 وات هست در حالی که در شیائومی که عشق فست شارژ داره این اعداد به ترتیب در بی سیم 50 و در با سیم 90 وات هستن و شارژر در جعبه ی شیائومی موجوده در حالی که برای سامسونگ باید جداگانه تهیه بشه.

مقایسه s23 ultra با شیائومی 13 اولترا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها