|

اپل

احتمالا آیفون 16 پرو به سنسور تشخیص چهره زیر صفحه نمایش مجهز خواهد شد

به نظر میرسد که اپل تصمیم دارد تا با سنسور تشخیص چهره زیر صفحه نمایش تا حدالامکان از متعلقات روی نمایشگر خود خلاص شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش منابع آگاه بازار، اپل ظاهراً می‌خواهد مدل‌های پرو آیفون 16 را در سال 2024 با فیس آیدی زیر نمایشگر به بازار عرضه کند. با قرارگرفتن فیس آیدی زیر نمایشگر، بریدگی بالای صفحه نمایش احتمالاً ابعاد کوچک‌تری پیدا می‌کند و احتمالاً تنها دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از دیجیاتو، رسانه کره‌ای‌ The Elec با انتشار گزارشی ادعا می‌کند اپل برای سال 2024 برنامه‌هایی را برای توسعه نسل جدید آیفون دنبال می‌کند و یکی از آن‌ها مجهزکردن آیفون 16 پرو به فیس آیدی زیر نمایشگر است.

آیفون 16 احتمالاً با فیس آیدی زیر نمایشگر می‌آید

زمانی که فیس آیدی زیر نمایشگر قرار بگیرد، به‌راحتی می‌توان انتظار داشت تغییراتی در طراحی بریدگی بالای نمایشگر اتفاق بیفتد.

سال گذشته میلادی خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد تصمیم اپل برای قراردادن فیس آیدی زیر نمایشگر منتشر شد. انتظار نمی‌رود این اتفاق برای سری آیفون 15 اپل بیفتد و گفته می‌شود اپل قراردادن فیس آیدی زیر نمایشگر را به آیفون 16 پرو موکول کرده است.

«راس یانگ»، یکی از تحلیلگران زنجیره تأمین بازار پیش‌تر با انتشار توییتی به این موضوع اشاره کرده بود که احتمالاً اپل سری آیفون 16 را به فیس آیدی زیر نمایشگر مجهز خواهد کرد. گزارش جدید، پیش‌بینی قبلی راس یانگ را تأیید می‌کند.

شاید این سؤال مطرح شود که چرا اپل توسعه این فناوری را سریع‌تر انجام نمی‌دهد؟ باید گفت برای ایجاد فناوری فیس آیدی زیر نمایشگر بررسی‌های فنی نیاز است و اپل برای اجرایی‌کردن آن نیاز به زمان دارد. برخی شرکت‌ها در زمینه قراردادن دوربین سلفی زیر نمایشگر تلاش‌هایی را انجام داده‌اند، ولی هنوز به کیفیت مطلوب در این زمینه به دست نیامده است.

باید دید در ادامه آیا اپل می‌تواند آیفون 16را با فیس آیدی زیر نمایشگر در دسترس کاربران قرار دهد یا اجرایی‌کردن این فناوری به زمان‌ دیگری موکول می‌شود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها