|

سامسونگ

تاریخ رونمایی سری پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس 23 رسما اعلام شد

t's official: Samsung Galaxy S23 Unpacked event is happening on February 1

بالاخره پس از مدت ها انتظار تاریخ رونمایی سری گلکسی اس 23 سامسونگ به طور رسمی اعلام شد؛ دیگر هیچ ابهامی در کار نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هفته گذشته ظاهرا به طور تصادفی سامسونگ کلمبیا زود تر از موعود دعوتنامه مربوط به رویداد 2023 سامسونگ را در وب سایت خود بارگزاری کرد و اگرچه که بعدا این پست را پاک نمود اما همان مدت زمان کوتاه هم کافی بود که متوجه شویم شایعات مبنی بر رونمایی سری گلکسی اس 23 سامسونگ در تاریخ 1 فوریه برابر با دوازدهم بهمن ماه حقیقت دارد. سرانجام امروز مجددا غول فناوری کره ای دعوتنامه های خود برای رویداد Unpacked 2023 را برای سرتاسر دنیا ارسال کرد.

سامسونگ

به گزارش GSMArena طی این رویداد بزرگ که در سانفرانسیسکو برگذار خواهد شد سامسونگ از سری پرچمدار خود که بی صبرانه در انتظارش بودیم رونمایی میکند. اگرچه که سامسونگ صراحتا این موضوع را عنوان نکرده است اما در پست خود نوشته است: عصر جدیدی از نوآوری در گلکسی در راه است. نوآوری های ما به گونه ای طراحی شده اند که امکانات باورنکردنی ای را برای مردم امروز و اینده فراهم کنند. سری جدید گلکسی اس استانداردی تازه از تجربه ای برتر را ارائه خواهد داد. با توجه به این پست بعید است که سامسونگ از سری گلکسی اس 23 در تاریخ 1 فوریه رونمایی نکند.

همان طور که می دانید انتظار می رود که سری اس 23 با سه عضو گلکسی اس 23 استاندارد، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا رونمایی شود که طبق شایعات اخیر نشخه نهایی به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی