|

اپل

دوربین سلفی آیفون 14، گران قیمت تر از آنچه انتظار می رفت

 iPhone 14's selfie camera reportedly costs three times more than its predecessor's

یکی از بزرگترین و مشهود ترین ارتقاهایی که ما انتظار دارید در آیفون 14 شاهد آن باشیم، بهبود کیفیت دوربین سلفی این سری پرچمدار می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هرساله اپل سعی می کند تا نسل جدید آیفون های پر طرفدار خود را با دست کم یک ارتقا قابل توجه به بازار معرفی کند و حالا یکی از بزرگترین و مشهود ترین ارتقاهایی که ما انتظار دارید در آیفون 14 شاهد آن باشیم، بهبود کیفیت دوربین سلفی این سری می باشد.

بر اساس گزارشی که GSMArena به تازگی منتشر کرده است ظاهرا اپل به دنبال خرید دوربین های سلفی رده بالا برای نسل آینده محصولات خود می باشد و به همین دلیل هم به سراغ LG Innotek رفته است. شاید برایتان جالب باشد که بدایند این اولین باری است در تاریخ که اپل برای تامین دوربین سلفی آیفون های خود به یک شرکت کره ای متوسل می شود اما به هر حال طبق گزارش ها مشخص است که اپل برای بهبود و ارتقا دوربین سلفی آیفون های 14 تصمیمات جدی ای گرفته است.

اپل آیفون 14

دوربین های LG Innotek قرار بود که برای اولین بار در سری 15 آیفون استفاده شوند اما ظاهرا به تازگی اپل روند کاریخود را تغییر داده است و برنامه را به جلو انداخته است. باید ببینیم که این اخبار منتشر شده تا چه اندازه معتبر هستند چراکه تا به این لحظه هنوز غول فناوری کوپرتینویی هیچ گونه خبری را در این رابطه رسما تائید نکرده است اما اگر این اخبار صحت داشته باشند به معنای آن است که اعضای آیفون 14 دارای دوربین سلفی با فوکوس خودکار خواهند بود که در کنار دیگر ارتقاهایی که این دوربین تجربه می کند باعث میشود قیمت واحد دوربین جلوی آیفون 14 در مقایسه با مدل های قبلی نزدیک به سه برابر افزایش یابد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی