|

سامسونگ

طراحی عجیب و جالب سامسونگ برای گوشی های هوشمند تاشو!

Samsung patented a phone with a sideways folding display

به تازگی غول فناوری کره ای یک پتنت جدید از گوشی های هوشمند را به ثبت رسانیده است که می تواند تحولی در دنیای گوشی های هوشمند تاشو باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سامسونگ در اواسط سال گذشته یک پتنت جدید را به ثبت رساند که بسیار عجیب و دور از انتظار به نظر می رسد و این پتنت مربوط به صفحه نمایش انعطاف پذیر یک گوشی هوشمند می باشد که به صورت L باز خواهد شد. پس از آن که سامسونگ پتنت جدید خود را ثبت کرد به گزارش GSMArena سایت Let's Go Digital به همراه یک طراح دیگر رندرهایی از این پتنت را طراحی و منتشر کردند.

خب باتوجه به اینکه صنعت گوشی های هوشمند مدام در حال تغییر و تحول است و شرکت های سازنده با معرفی هر گوشی هوشمندِ پرچمدار سعی می کنند تا از فناوری ای جدید رونمایی کنند چندان جای تعجب ندارد که شرکت پیشرویی چون سامسونگ به اختراعات و طراحی های عجیب و غریب رو بیاورد. 

GalaxyZFlip

با توجه به رندرهایی که از این پتنت منتشر شده است ظاهرا پنل جلویی این دستگاه ظاهری مشابه هر گوشی هوشمند دیگری دارد که در حال حاظر در بازار موجود می باشد و اما خلاقیت سامسونگ آن جایی به چشم می آید که در قسمت بالاییِ پنل پشتی یک نمایشگر ثانویه قرار گرفته است که به صورت تاشو بوده و می تواند باز شود و به سمت پنل جلو حرکت کند.

براساس گزارش هایی که منتشر شده است ظاهرا در کنار این نمایشگر تاشو بر روی پنل پشتی تنظیمات دوربین سه گانه به علاوه ی یک فلش LED قرار گرفته است اما تا به این لحظه هیچ جزئیاتی در رابطه با دوربین ها منتشر نشده است.

ویژگی دیگری که ما در رابطه با این طراحی از آن باخبر هستیم این است که این نمایشگر تاشو از UTG ساخته شده است. UTG همان شیشه بسیار نازکِ سامسونگ است که در گلکسی Z فولد 3 و Z فلیپ 3 به کار رفته است.

new-Galaxy-Z-Flip

حالا باید ببینیم که آیا سامسونگ واقعا چنین گوشی هوشمندی را تولید خواهد کرد و یا اینکه در حد یک طراحی ثبت شده باقی خواهد ماند. با توجه به اینکه غول فناوری کره ای هم اکنون پادشاه دنیای گوشی های هوشمند تاشو می باشد ما امیدواریم که هر چه زود تر خبر های خوبی را در رابطه با این پتنت بشنویم.

نظر شما چیست؟ آیا این طراحی می تواند کاربردی و جذاب باشد؟

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی