|

شیائومی

گوشی هوشمند نسل آینده Gaming شیائومی تائید شد

Redmi K50 Gaming Pro model a.k.a L10 (Matisse) approved in China

مدل K50 Gaming Pro شیائومی در چین تائید شد در نتیجه به احتمال زیاد باید شاهد عرضه آن زود تر از دیگر اعضا باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- براساس گزارش های اخیر، شیائومی  در حال آماده سازی برای عرضه سری K50 خود در اوایل سال آینده می باشد و طی هفته های گذشته نیز افشاگر معروف Digital Chat Station جدول زمانی عرضه محصولات این سری را فاش کرد و حالا به گزارش Gizmochina، همان افشاگر اعلام کرده که Redmi K50 با کد L10 تائید شده است و به احتمال زیاد، با وجود تائید رسمی K50 Pro Gaming  با کد a.k.a.L10 در چین، باید زودتر از حد انتظار شاهد رونمایی عضو قدرتمند این سری، Redmi K50 Gaming Pro باشیم.

Xiaomi-K50-Pro

بنابر گزارش هایی که پیشتر منتشر شده اند می دانیم که شیائومی تصمیم دارد که گوشی هوشمند Gaming خود را در دو نوع معرفی نماید، یکی Redmi K50 Gaming Standard و دیگری Redmi K50 Gaming Pro و تنها تفاوت آن دو نیز احتمالا در تراشه مورد استفاده اشان خواهد بود. مدل استاندارد  گیمینگ از تراشه Dimensity 7000 و مدل Pro از تراشه Dimensity 9000  بهره می برند.

از طرف دیگر این امکان وجود دارد که یکی به سنسور 108 مگاپیکسلی و دیگری به سنسور 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی مجهز شود با این حال از آنجایی که هر دو آنها از مجموعه Gaming شیائومی هستند انتظار داریم که از سیستم خنک کننده قوی برخوردار باشند.

همان طور که اشاره کردیم به احتمال زیاد شیائومی تصمیم دارد تا در سه ماهه اول سال , یا بهتر است بگوییم در ماه فوریه سری K50  خود را معرفی نماید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها