|

آنر

آنر مجیک وی در تاریخ 10 ژانویه رونمایی خواهد شد

Honor Magic V foldable smartphone to launch in China on January 10

آنر تائید کرد که اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت، Magic V، در تاریخ 10 ژانویه به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ماه گذشته آنر تائید کرد که اولین گوشی هوشمند این شرکت مجیک وی نام خواهد داشت، اما خبری در رابطه با زمان عرضه و رونمایی آن منتشر نکرده بود تا به امروز.

بر اساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است، آنر امروز رسما تائید کرد که مجیک وی در تاریخ 10 ژانویه ساعت 19.30 به وقت محلی معرفی خواهد شد؛ از طرف دیگر انتظار می رود که آنر طی همان رویداد نسل جدید رابط کاربری های خود، Magic UI6.0 ، را نیز رونمایی نماید.

پوستر تبلیغاتی که این شرکت چینی به مناسبت رونمایی اولین گوشی هوشمند تاشو خود منتشر کرده است طراحی پنل پشتی آنر مجیک وی را به ما نشان می دهد، پنلی به رنگ نقره ای به همراه تنظیمات دوربین سه گانه در یک جزیره دوربین مستطیل شکل.

ژائو مینگ، مدیر عامل آنر طی گزارش های قبلی فاش کرده بود که مجیک وی، به فناوری انحصاری لولای توسعه یافته این شرکت مجهز شده است که گفته می شود باریک ترین نوع در این صنعت است. از طرف دیگر نیز طی یک سری گزارش دیگر آنر اعلام کرده بود که طراحی تاشوندگی این گوشی هوشمند کتابی و مانند پرچمدار سامسونگ، گلکسی Z فولد 3 خواهد بود.

Honor Magic V

گفته می شود که آنر پرچمدار خود را با تمرکز بر تجربه برخورداری از نمایشگر بزرگ تر توسعه داده است و زمانی که مجیک وی در حالت باز قرار دارد تجربه ای شبیه به تبلت را برای کاربر به همراه خواهد داشت؛ برنامه ها نیز برای راه اندازی در صفحه نمایش بزرگ تر بهینه شده اند.

همچنین تائید شده است که این گوشی هوشمند به جدیدترین چیپست کوالکوم که در اوایل ماه گذشته عرضه شده است، مجهز می گردد. طبق افشاگری ها و اطلاعاتی که تا به الان منتشر شده، انتظار می رود که این گوشی هوشمند به همراه صفحه نمایش داخلی 8 اینچی و صفحه نمایش پوششی 6.5 اینچی به بازار معرفی شود.

انتظار می رود که آنر مجیک وی به صورت پیش فرض از رابط کاربری Magic UI6.0 مبتنی بر اندروید 12 پشتیبانی کند همچنین گمانه زنی ها این انتظار را برای ما ایجاد کرده اند که پرچمدار تاشو آنر انرژی لازم خود را از یک باتری عظیم 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات تامین نماید.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی