|

شیائومی

مشخصات دو عضو جدید از سری 12 شیائومی فاش شد

Xiaomi 12 Lite, 12 Lite Zoom key specifications leaked

مشخصات و تاریخ عرضه دو عضو جدید سری 12 شیائومی به نام 12Lite و 12Lite Zoom فاش شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیائومی غول فناوری چینی یکی از شرکت هایی است که با آغاز سال نو تصمیم دارد از نسل جدید پرچمدار خود رونمایی کند و تا الان نیز توجه های زیادی را به خود جلب کرده است. به تازگی اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه شیائومی تصمیم دارد تا پیش از معرفی رسمی سری 12 محصولی جدید را به سری 11 خود اضافه نماید به نام Mi 11 LE 5G ,اما این طور که به نظر می رسد Mi 11 LE 5G تنها محصول شیائومی نیست که ناگاه به یک خانواده می پیوندد.

بر اساس گزارشی که Gizmochina  به تازگی منتشر کرده است, شیائومی تصمیم دارد که دو عضو دیگر را به سری 12 خود اضافه نماید Xiaomi 12 Lite و Xiaomi 12 Lite Zoom.

انتظار می رود که 12 Lite مجهز به صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED Full HD با نرخ تازه سازی 120 هرتز باشد و حسگر اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش این دستگاه قرار گیرد. هنوز مشخص نیست اما احتمال می رود که این گوشی هوشمند از پردازنده ی Snapdragon 778G یا Snapdragon 780G بهره ببرد. همچنین در ارتباط با دوربین نیز به احتمال زیاد شاهد ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی خواهیم بود که از یک دوربین 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار دوربین عریض و دوربین ماکرو تشکیل شده است.

Xiaomi 12Lite

گزارش های منتشر شده حاکی از آنند که 12 Lite Zoom  نیز مشخصاتی درست مانند 12 Lite دارد با این تفاوت که به احتمال زیاد در جزیره ی دوربین های پشتی به جای دوربین ماکرو از تله فوتو بهره خواهیم برد.

احتمال می رود که هر دو مدل Lite شیائومی در مارس سال پیش رو معرفی شوند و تا آن زمان نیز می توانیم انتظار داشته باشیم که این دو محصول به صورت پیش فرض از رابط کاربری MIUI 13 بر پایه ی اندورید 12 برخوردار باشند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها