|

ریلمی

پرچمدار ریلمی، مجهز به دوربین زیر صفحه نمایش

realme GT 2 Pro leaked live image shows off an under-display selfie camera

ریلمی، با پرچمدار خود که در تاریخ 9 دسامبر رونمایی می شود، اولین دوربین جلوی زیر صفحه نمایش پلتفرم Snapdragon 8 نسل 1 را ارائه می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی هوشمند پرچمدار ریلم، GT 2 Pro یکی از پرطرفدارترین محصولاتی است که هنوز رسما معرفی نشده است و محبوبیت بیش از انتظار آن هم به طراحی دوربین افقی اش بر می گردد که به نوعی یادآور سری Galaxy S10 سامسونگ و همچنین پیکسل 6 می باشد. در حالی که تا به الان ما بیشتر نمای پشتی این گوشی هوشمند را توسط تصاویر منتشر شده دیده ایم, به تازگی موفق شدیم تا به تصاویری واقعی از جلوی این دستگاه دست پیدا کنیم.

همان طور که در تصاویر مشخص است realme GT 2 Pro در طرفین دارای حاشیه های بسیار باریک و برابر است، قسمت پایین صفحه نمایش در تصویر مشخص نیست اما مانند دیگر گوشی های هوشمند ما انتظار داریم که لبه ی پایینی صفحه نمایش کمی پهن تر باشد.

GT 2 Pro-Display

با این وجود حاشیه های صفحه نمایش نیستند که منحصر به فردند بلکه اگر با دقت به تصویر نگاه کنید متوجه می شوید که هیچ طراحی برای دوربین سلفی بر روی صفحه نمایش وجود ندارد, یا حداقل این چیزی است که تصاویر به ما نشان می دهند. براساس گزارشی که Gizmochina منتشر کرده است احتمالا پرچمدار ریلمی در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی از آنها مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود, و GT 2 Pro رابه اولین گوشی هوشمند ریلمی تبدیل خواهد کرد که از این فناوری برخوردار است.

از طرف دیگر, گزارش ها حاکی از آنند که GT 2 Pro دارای صفحه نمایش 2K با نرخ تازه سازی 120 هرتز می باشد. همچنین بخش تنظیمات صفحه نمایش نشان میدهد که نمایشگر این دستگاه از HDR نیز پشتیبانی می کند، این ویژگی قابل توجه در کنار MEMC (بهبود حرکت ویدئویی) مطمئنا یک تجربه ی تماشایی بی نظیر را برای کاربران فراهم می کند.

Realme GT 2 Pro Render

با توجه به اخباری که اخیرا فاش شده اند, می دانیم که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش6.51 اینچی و اسکنر اثر انگشت در قسمت پایینی آن می باشد. همچنین  GT 2 Pro یکی از اولین گوشی های هوشمند خواهد بود که با قابلیت پشتیبانی از Snapdragon 8 نسل 1 کوالکوم معرفی میشود، اگر اولین آنها نباشد، این دستگاه به احتمال زیاد با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی به بازار عرضه خواهد می گردد, به علاوه به نظر میرسد که ریلمی پرچمدار خود را با ظرفیت باطری 5000 میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع 125 وات رونمایی خواهد کرد.

همان طور که در اخبار قبل اعلام کردیم ریلمی اذعان داشته است که قصد دارد پرچمدار خود را در تاریخ 9 دسامبر یعنی فردا رونمایی کند و ما فکر میکنیم که احتمالا پیش از برگزاری رویداد موتورولا و رونمایی از  Moto Edge X30 , ریلمی پرچمدار خود را به بازار معرفی خواهد کرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها