|

طراحی اپل واچ Series 8 چگونه خواهد بود؟

Renders of Apple Watch Series 8's reveals no new designes

تصاویر منتشر شده رندر اپل واچ Series 8 از احیای طراحی های قدیمی اپل خبر میدهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز_ به گزارش GSM Arena شرکت اپل تصمیم ندارد تا قبل از سپتامبر سال آینده اپل واچ سری 8 خود را روانه بازار کند اما محبوبیت زیاد اپل واچ ها باعث شده است که این روز ها خبر های زیادی از آنها منتشر شود. ماه گذشته شایعاتی مبنی بر عرضه ی Watch Series 8 در سه اندازه متفاوت منتشر شد و حالا نیز بر اساس تصویر هایی که رندر CAD به تازگی منتشر کرده است به نظر می رسد که این محصول آنطور که انتظار می رفت از تغییرات اساسی در طراحی برخوردار نخواهد بود. در حقیقت تنها تغییر اساسی این محصول این است که به جای یک عدد اسپیکر از یک جفت اسپیکر برخوردار است به علاوه این منبع ادعا میکند که رنگ سبز این ساعت سبز روشن درست مانند رنگ iPad Air می باشد.

این طور که تصاویر منتشر شده نشان میدهند اپل تصمیم گرفته است که برای نسل بعدی ساعت هوشمند خود به سراغ طراحی های قدیمی برود در عوض شایعات حاکی از آنند که غول فناوری کوپرتینو با معرفی ویژگی های جدید مخاطبان را هیجان زده خواهد کرد.

Apple Watch Series 8

طبق گزارش بلومبرگ، اپل در حال کار بر روی نسخه‌ای از ساعت اپل «با بدنه مقاوم» است که برای ورزشکاران، کوهنوردان و سایر افرادی که از ساعت در شرایط سخت‌تر استفاده می‌کنند مناسب تر است، این ساعت عملکردی مشابه اپل واچ استاندارد دارد اما مقاومت در برابر ضربه و محافظت بهتری دارد احتمال می رود که این نسخه ی قدرتمند به هنگام عرضه اپل واچ سری 8 ارائه شود.

در هر حال باید در نظر داشت که زمان زیادی تا معرفی این محصول باقی مانده است و اپل ممکن است زمان معرفی رسمی این محصول بسیار ما را شگفت زده کند همانطور که با لبه های منحنی  Watch Series 7  درست مانند نسل های قبلی در زمان معرفی این محصول همه را متعجب کرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها