|

کی ام سی T9 کرمان موتور با سر زمین خورد!

کی ام سی T9 در سراشیبی افتاد و 459 میلیون تومان کاهش قیمت یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرکت کرمان موتور پیکاپ کی ام سی T9 را برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران 1402 رونمایی کرده است. این پیکاپ طراحی جذاب و به روزی داشته و چهره آن با مدل T8 متفاوت است.چراغ‌های جلو از نوع دو تکه بوده و چراغ‌های اصلی پاین‌تر تعبیه شده‌اند. پیکاپ کی ام سی T9 همچنین امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی را مانند دوربین 360 درجه، نمایشگر 10.4 اینچی و ... ارائه می‌دهد.

برای نخستین بار، گیربکس 8 سرعته اتوماتیک هم برای جک هانتر ارائه شده است. این گیربکس فقط با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ TGDI با 221 اسب­‌بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور همراه می‌­شود. حداکثر سرعت جک هانتر با پیشرانه بنزین‌سوز، 150 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

سامانه چهارچرخ محرک هم به صورت غیردائم و همراه با جعبه انتقال بورگوارنر و قفل دیفرانسیل محور عقب طراحی شده است. 

کی‌ام‌سی T9 از محصولات مونتاژی که توسط شرکت خودرو‌سازی کرمان موتور در بازار عرضه می‌شود. این خودرو از ابتدای معاملات امروز با کاهش 99 میلیون تومانی قیمت  رو به رو بوده است .

در حال حاضر در کارخانه به قیمت یک میلیارد و 979 میلیون و 400 هزار تومان عرضه می‌شود و در بازار آزاد خودرو به نرخ دو میلیارد و 571 میلیون تومان  ارزش‌گذاری شد. اختلاف قیمت بازار با قیمت کارخانه کی‌ام‌سیT9 امروز 591 میلیون و 600 هزار تومان است.

نکته جالب و گفتنی اینجاست که این خودرو طی هفته اخیر در سراشیبی افتاده و 459 میلیون تومان گاهش قیمت داشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها