|

پیکاپ مکث کلوت بهتر است یا T۸

چرا طرح فروش پیکاپ T8 چنگی به دل نمی زند؟ + قیمت

کرمان موتور پیکاپ خودش رو با قیمت یک میلیارد و 650 میلیون و در بازه زمانی 120 روزه به متقاضیان عرضه خواهد کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرکت کرمان موتور در نظر دارد مرحله جدید فروش جک T8 را از هفته آینده آغاز نماید. این بخشنامه از روز شنبه 30 اردیبهشت ماه 1402 فعال خواهد شد.

البته کرمان موتور همزمان با این بخشنامه پیکاپ T8 رو در مرحله دوم سامانه یکپارجه خودرو هم برای فروش گذاشته و باتوجه به استقبالی که از این خودرو و سایر محصولات کرمان موتور در مرحله اول عرضه صورت گرفت به نظر می رسد تحویل این خودرو هم در بازه زمانی سه ماه به متقاضیان صورت پذیرد.

اما آیا خرید جک T8 از کرمان خودرو جذاب است؟

کرمان موتور پیکاپ خودش رو با قیمت یک میلیارد و 650 میلیون و در بازه زمانی 120 روزه به متقاضیان عرضه خواهد کرد این در حالی است که قیمت این خودرو در بازار آزاد حدود یک میلیارد و 950 میلیون تومان و کرمان خودرویی ها کل مبلغ رو هم در ابتدا از خریدار می گیرند و اگر خواب 4 ماه این مبلغ رو هم لحاظ کنیم تفاوت 150 تا 200 میلیونی با بازار آزاد دارد که چنان چمشگیر نیست. البته به شرط گران نشدن قیمت کارخانه و به دنبال آن بازار.

نام محصول قیمت زمان تحویل
KMC T8 1.650.000.000 120 روزه

وقتی پیکاپ رقیب T8 به یکباره کلی گران کرد!

در روزهایی که کرمان موتور طرح فروش پیکاپ خودش رو اعلام کرد مکث موتور که پیکاپ کلوت رو مونتاژ میکنه به یکباره قیمت محصولات خودش رو 500 میلیونی افزایش داد. این مونتاژ کار ساکن اتوبان کرج قیمت کلوت دستی رو از یک میلیارد و 100 میلیون به حدود یک میلیارد 600 و قیمت کلوت اتوماتیک رو هم از یک میلیارد و 237 میلیون به یک میلیارد و 873 میلیون تومان رساند.

نام محصول قیمت قبل قیمت جدید
کلوت دستی 1.097.000.000 1.596.000.000
کلوت اتوماتیک 1.237.000.000 1.873.000.000

مقایسه کلوت و T8؛ کدام سرتر است؟

حالا که هم از پیکاپ کلوت گفتیم و هم از T8 بد نیست یه مقایسه ای هم بین این دو پیکاپ سایز متوسط داشته باشیم. مکث موتور کلوت به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو شارژ مجهز است که ۲۱۵ اسب بخار را در ۵۲۰۰ دور در دقیقه با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر در دور موتور ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تولید می کند. این پیشرانه ۱۶ سوپاپ استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد و جعبه دنده ۶ سرعته دستی توان را به تمام چرخ های کلوت می رساند.

50

در طرف مقابل، KMC T8 به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ مجهز است که ۱۷۴ اسب بخار را در دور موتور ۵۰۰۰ با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر در دور ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ تولید می کند.

در زمینه امکانات رفاهی هم می توان برتری رو به پیکاپ مکث موتور داد.  چرا که برخی امکانات از قبیل تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، سیستم تهویه دستی با نمایشگر دیجیتال، پوشش ضد خش قسمت بار، رول بار فلزی با روکش PVC در KMC T8 موجود نیستند و در مکث موتور کلوت ارائه می‌شوند. از سویی، در KMC T8 سیستم کنترل فشار باد تایر ها را داریم که این مورد در کلوت نیست.

از جمله امکانات مشترک مکث کلوت و KMC T8 می‌توان به مواردی همچون سیستم ورود و استارت بدون کلید، دو عدد ایربگ، مانیتور، دوربین و سنسور پارک عقب، آینه های کناری برقی، کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سیستم کنترل پایداری، رکاب کناری، رینگ های آلومینیومی و… اشاره نمود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • احمد ارسالی در

    دلار‌از‌زمان‌قیمت‌قبلی‌تا‌الان‌فرق‌‌چندانی‌نکرده‌.بر‌چه‌مبنایی‌یه‌هو
    پانصد‌میلیون کشیدن‌رو‌قیمت.
    خدایا‌به‌ملت‌ما‌رحم‌کن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها