|

قشم گردی صاف و ساده حدیثه خانم تهرانی با کفتان سرخابی باربی شده چشمک میزنه!

حدیثه تهرانی، متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۳ در تهران بازیگر و فارغ‌التحصیل لیسانس رشتۀ مامایی می‌باشد از کلاس‌ بازیگری شروع کرد اما حالا از فضا دور شده

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حدیثه تهرانی، متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است. فارغ‌التحصیل لیسانس رشتۀ مامایی می‌باشد. از کلاس‌های بازیگری شروع کرد و با قاب تلویزیون به شهرت رسید. همچنین همسر سابقش نیز یک هنرمند موسیقی است.

حدیثه تهرانی صفحه اینستاگرام خود را با عکس هایی تازه بروز رسانی کرده که این عکس ها متعلق به سفر او به قشم (جنوب کشور) میباشد.

در یکی از این عکس ها خانم بازیگر پیراهنی طرح دار گلگلی با رنگ قرمز بر تن دارد که نقش و نگار های پیراهن نیز تم سبز و زرد راجای داده در پیراهن که حدیثه تهرانی آن را با یک شال سبز لجنی ست کرده و به طور زیبایی آن را بسته است.

روی آینه های دایره ای که مقابل شان عکس گرفته شعری از فروغ فرخزاد نوشته شده که به این مظمون است:

سهم من از این خانه سفر بوده و عشق... 

و خانم بازیگر هم کپشن نوشته: حال خوب رهایی...

IMG_3096

در پست بعدی نیز عکس هایی را پست کرده که در آن یک کفتان سرخابی بر تن زده که جلوی یقه آن طرح های سنتی دارد  و لبه های آستین هایش نیز زرد رنگ است با نوار نازکی طرح سنتی که آن را  هم با شالی خاکستری کم رنگ ست کرده و به طرز عکس قبلی بسته است. 

در یکی از عکس ها خانم بازیگر در حال ریسه رفتن از خنده می باشد که لمینیت های سفید یخچالی و حال خوبش اش را به خوبی به نمایش گذاشته و در عکسی دیگر نیز با تمام شیطنت و طنازی در حال چشمک زدن است.

IMG_3091

IMG_3093

خانم بازیگر با توجه به شهر سفر کرده و محیطی که عکاسی کرده لباس های خوبی پوشیده اما میتوانست بهتر هم باشد...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها