|

بیوگرافی شاهرخ استخری و همسر

تغییر چهره بهزاد دلنوازان بازیگری که طلایی شده و چهره پول ساز همسر و حواشی فرزندان

شاهرخ استخری (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۵۹) بازیگر اهل ایران است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان و فاصله‌ها اشاره کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاهرخ استخری (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۵۹) بازیگر اهل ایران است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان و فاصله‌ها اشاره کرد.

وی که به واسطهٔ بازی در این دو سریال‌ شهرت پیدا کرده بود، برای مدت ۱۰ سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت.

زندگی نامه شاهرخ استخری

این بازیگر 2 خواهر دارد؛ یکی از آنها خارجاز کشور و دیگری (نیلوفر)  در ایران زندگی می کند همچنین پدر وی اصالتا اهل استان فارس بود که نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است؛ پدر او کارمند پتروشیمی و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است که همین موضوع سبب شده شاهرخ استخری با وجود علاقه مفرط به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل نماید.

شاهرخ-استخری (1)

شاهرخ جان علاوه بر علاقه به بازیگری در عرصه فوتبال نیز علایق شدیدی داشته و مدتی هم به طور جدی فوتبال را دنبال می کرد اما باز هم بخاطر عدم رضایت پدر و اصرار به درس خواندن وی فوتبال را کنار گذاشته و به سراغ بوکس رفته اما اینبار با در نظر گرفتن آسیب های احتمالی و گوش زد پدر بیخیال شده است.

شغل و دوست صمیمی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری نیز مانند همه سلبریتی ها شغل دوم دارد که از بازیگری وی پر رنگ تر و در آمد اصلی او نیز از این شغل دوم است؛ او چند سالی میشود که به بازار طلا دستی برده و دارای چندین شعبه طلا سازی می باشد.

رفیق گرمابه گلستان شاهرخ، پندار اکبری است که به حدی نزدیکند که پندار اداره یکی از شعبه های طلاسازی شاهرخ استخری را هم برعهده دارد و رفت و آمد خانوادگی هم با یکدیگر دارند.

شاهرخ-استخری-و-پندار-اکبری

ازدواج شاهرخ استخری و بیوگرافی همسرش

شاهرخ استخری چند سالیست (1390) که مزدوج شده همسر او سپیده بزمی پور می باشد که از 14 سالگی در بلژیک (بروکسل) بزرگ شده حتی آشنایی آنها از فیسبوک شروع شده و بیشتر رابطه آنها مجازی بوده است.

شاید جالب باشد که بدانید این زوج دو بار مراسم ازدواج خود را برگزار کردند؛ یک بار در تهران و یک بار در بلژیک چراکه بیشتر اعضای خانواده سپیده از جمله پدرو مادر وی در بروکسل زندگی می کنند آنها جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کردند.

ازدواج+سپیده+استخری

سپیده بزمی پور از بلاگرهای فعال کشورمان و همسر شاهرخ استخری از بازیگران شناخته شده ایرانی است. این بلاگر در تاریخ 3 دی 1367 در تهران متولد شده است. او از فعالان اینستاگرام است و با مخاطبانش ازطریق استوری ها و پست هایی که منتشر می کند هر روز در ارتباط است.

 امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور از نقاشان ایرانی است که در زمینه رنگ روغن فعالیت می کند و نمایشگاه های بسیاری را در کشور بلژیک برگزار کرده است. این بلاگر 2 برادر به نام سعید و امیر دارد که در کشور بلژیک زندگی می کند و صاحب یکی از برندهای خوب لوازم آرایشی در همان بلژیک است و در شعر و موسیقی هم فعال است. این بلاگر به 3 زبان دنیا مسلط است.

گفتنی است که این زوج زیبا هر دو فرزند خود (پناه و نبات) را در بلژیک به دنیا آورده اند. 

6747f658-7a11-4365-abec-15c6df8630ac

فرزندان

شاهرخ اسخری برای اولین بار در 17 مرداد سال  1392 پدر و صاحب دختری به نام پناه شد و در 10 آبان سال 1397 دختر دومش به نام نبات به زندگی او پا گذاشت.

دختران+شاهرخ+استخری+به+استقبال+یلدا+رفتند+_عکس

شغل فعلی و درآمد سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور به دلیل فالوورهای زیاد اینستاگرامی پیشنهادهای تبلیغاتی متعددی را از برندهای مختلف آرایشی و پوشاک و همچنین کسب و کارهای اینستاگرامی دریافت می کند. او از چهره های پولساز بلاگر است و روزی 5 تا 10 استوری تبلیغاتی را در اینستاگرامش منتشر می کند. بزمی پور موفق شده است بسیاری از پیج های اینستاگرام را به سوی خود بکشاند و آنها حاضرند در ازای واریز مبلغی با او همکاری تبلیغاتی داشته باشند.

سلفی+سپیده+بزمی+پور

البته خانم بلاگر در کنار این شغل اینستاگرامی به ترجمه کتاب های فرانسوی هم می پردازد. علاوه بر این سپیده بزمی پور به دلیل تسلط به زبان مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران هم است.

سابقه بازیگری شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگری را با نمایش اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 82-1381 آغاز کرد و بعد از آن یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

شاهرخ-استخری

اولین فیلم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگری را با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی آغاز کرد و در سال 1390 در فیلم ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازی در یک فیلم بلند سینمایی را رقم خورد.

نرگس-محمدی-و-شاهرخ-استخری

نرگس محمدی و شاهرخ استخری در فیلم ساعت شلوغی

درخشش شاهرخ استخری در تلویزیون

شاهرخ استخری بازیگری در تلویزیون را سال 1386 با سریال پریدخت به کارگردانی سامان مقدم آغاز کرد اما نقطه عطف کارنامه هنری او در تلویزیون مربوط به بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها است.

بازیگران-سریال-دلنوازان

شاهرخ استخری سال 88 در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده مقابل دوربین رفت و با نقش بهزاد در این سریال حسابی درخشید و مشهور شد.

این هنرمند کشورمان در سریال دلنوازان در کنار بازیگرانی چون سحر قریشی، فریباا کوثری، سمانه پاکدل، پرویز فلاحی پور، سیاوش خیرابی، حدیث میرامینی، زهره فکور صبور و... به ایفای نقش پرداخت.

بهاره-افشاری-و-شاهرخ-استخری

شاهرخ استخری بعد از تجربه موفق همکاری با حسین سهیلی زاده بار دیگر در سریال فاصله ها با او همکاری کرد و باز هم در این سریال درخشید.

این بازیگر کشورمان در سریال فاصله ها ایفاگر نقش سعید بود و با هنرمندانی چون دانیال حکیمی، ارسلان قاسمی، فاطمه گودرزی، مریم کاویانی، رضا توکلی، بهاره افشاری و... همبازی بود.

جدید ترین کار شاهرخ استخری

شاهرخ استخری پس از سال ها دور بودن از عرصه بازیگری، سینما و تلوزیون حالا یکی از میهمانان فصل سوم جوکر 2 احسان علیخانی (طبقه 21) می باشد.

با اینکه شاهرخ استخری طنز پرداز نیست و بیشتر به ژانر های عاشقانه و درام میخورد او را در اینمخمصه انداخته اند و بسیاری از کاربران او را وصله ناجور گروه کمدی این فصل می دانند.

اما چیزی که توجه ها را بیش از اندازه به خود جلب کرده تغییرات چهره این بازیگر خوش سیما می باشد. 

با دقت در عکس های قبل و حال شاهرخ استخری خیلی راحت میتوان متوجه تزریقات صورت او شد؛ شاهرخ استخری در قسمت های خط لبخند، زیر چشم و گونه از  تزریق فیلر بهره مند شده است. 

در روزگاری که چهره های نچرال کم یاب شده اند تزریق شاهرخ استخری به دور از انتظار نبود اما این نکته هم در نظر بگیریم که این تزریقات بیش از حد نبوده و تنها جهت رفع نقص استفاده شده است.

photo_2024-10-21_14-05-38

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها