|

رویا میر علمی با استایل لاکچری و جواهرات فوق لوکس در کافه کشته مرده داد

نگاهی به استایل جدید و فوق لوکس رویا میر علمی بازیگر ایران

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رؤیا میرعلمی (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۷ در قزوین) بازیگر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. بیشتر فعالیت‌های او در حوزه تئاتر است.

او برای بازی در مجموعهٔ شمعدونی (۱۳۹۴) در میان عموم شناخته شد و برای بازی در سریال لیسانسه‌ها (۱۳۹۵–۱۳۹۸) جایزهٔ بهترین بازیگر زن کمدی از جشن حافظ را کسب کرد.

این خانم بازیگر با رونمایی از استایل فوق العاده اش در صفحه شخصی خود گرد و خاک به پا کرده است. رویا میرعلمی در حالی که در کافه ای نشسته و قهوه مینوشد تصاویری را ثبت کرده که بازدید مثبتی از آن گرفت.

1r-1

رویا میر علمی در این عکس ها یک کت طوسی با دکمه های مشکی خوش دوخت بر تن زده و آن را  با شال، کیف و عینک آفتابی مشکی  ست کرده. 

2r-1

در دستان رویا میر علمی جواهراتی با طرح گل دیده میشود که نگاه ها را به خود جذب می کند این سرویس جواهری که خانم بازیگر استفاده کرده از برند ونکلیف و طرح شکوفه می باشد که وزن سرویسی که عکس هایش را برایتان بارگزاری کرده ایم حدود 50 گرم می باشد!

IMG_2627 (1)

با احتساب طلا به قیمت امروز پنج شنبه 12 مهر گرمی 4/102/000 میلیون تومان و اجرت کف 18 درصد (برای مثال) قیمت این سرویس حدود 265/000/000 میلیون تومان می شود.

IMG_2628 (1)

البته که این سرویس دارای نگین می باشد از این رو احتمال دارد سرویس خانم بازیگر از نگین های معمولی نباشد و سرویس طلا ارزنده تر از این حرف ها باشد!

IMG_2630 (2)

IMG_2629 (1)

عینک خانم بازیگر از برند شنل و کیف خانم بازیگر یک کیف مستر کوالیتی است که در یک پیج عربی آن را با قیمت 25000 دینار یافته ایم که به پول ایران 12/400/000 میلیون تومان می شود.

خانم رویا میر علمی استایلی فوق لوکسی زده و در نهایت کپشن نوشته است: باید سبک بود همچون پرنده و نه همچون پر 

3r-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها