|

تبر مافیا مردی هزار چهره / معین زد با آهنگ مشق شب و استایل جدیدش اومد

معین زد در این 8سال فعالیت در عرصه موسیقی ظواهر زیادی را امتحان کرد؛ «مشق شب» آخرین ترکی که خواند چهارشنبه بیست و سوم خردادماه منتشر می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سال 95 «ریسمون سیاه» را که خواند آنقدر دست به دست شد تا نامش بر سر زبان‌ها افتاد. از او به عنوان پدیده نوظهور یاد کردند چرا که با تلفیق موسیقی پاپ و رپ سبک خود را آفرید؛ خود شاعر برخی از آهنگ‌هایی است که خواند و مضامین عاشقانه و اجتماعی را در سروده‌ها و خوانده‌هایش گنجانده است. «جاده هراز» را که منتشر کرد به اوج محبوبیت و شهرت دست پیدا کرد و سراغ برگزاری کنسرت رفت؛ اما آنچه بیش از پیش شهرتش را فزون کرد «همدست» است. حضورش در رئالیتی‌شو «پدرخوانده ۲» هم سر و صدا به پا کرد و از نابلد بودنش خرده‌ها گرفته شد.

4

او که در سی‌وسومین سال زندگی قرار دارد «معین زد» را به عنوان نام هنری برگزید و در این 8 سال فعالیت در عرصه موسیقی ظواهر زیادی را امتحان کرد؛ از مدل و رنگ مو، طرح لباس و استایل و حتی قد و وزن گوناگون را تجربه کرد اما هنوز به سبکی ثابت نرسیده است. گویا «استایل ثابت» نداشتن او خود یک نوع سبک است!

6

«مشق شب» آخرین ترکی که خواند چهارشنبه بیست و سوم خردادماه منتشر می‌شود؛ موزیک ویدیوی آن نیز که از صفحه اینستاگرام او پخش با استایلی جدید و متفاوت بسیار مورد توجه قرار گرفت.

5

 

8

3

2

1

9

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها