|

ویدیو کد مورس 1 میلیون سکه رایگان همستر کامبت امشب شنبه 19 خرداد

چالش کد مورس همستر کامبت ترفند جدیدی برای گرفتن 1 میلیون سکه از همستر قرمز است که کدها زودتر از زمان شروع چالش در اینجا قرار داده می شود. …

لینک کوتاه کپی شد

چالش کد مورس همستر کامبت ترفند جدیدی برای گرفتن 1 میلیون سکه از همستر قرمز است که کدها زودتر از زمان شروع چالش در اینجا قرار داده می شود.

 کد مورس امروز همستر کمبت امشب شنبه شب 19 خرداد 1403

از راست به به چپ بزنید مثلا w  اول یک تپ بزنید بعد دوبار کوتاه دستتان را نگه دارید)

 WALLET

W (.--)

A (.-) 

L (.-..)

L (.-..) 

E (.) 

T (-)

کد مورس همستر را چگونه بزنیم؟

برای شروع، در صفحه اصلی بازی، سه بار روی کادر Earn per tap ضربه بزنید. این کار باعث قرمز شدن پس‌زمینه آیکن همستر شما و نمایش کادر Daily Cipher زیر نوار درآمدتان می‌شود. حالا برای وارد کردن کد آماده هستید.

برای مثال:

B: -…

T: –

C: -.-.

در صفحه کد مورس برای زدن هر – باید روی صفحه نگه دارید و برای زدن هر . یک بار روی صفحه بزنید. به‌طور مثال برای زدن B باید یک بار روی صفحه نگه دارید و سپس ۳ بار روی صفحه بزنید. برای زدن T روی صفحه نگه دارید. برای C نیز صفحه را نگه دارید و سپس یک روی روی آن بزنید، این کار را یک بار دیگر نیز تکرار کنید.

هر حرف پس از وارد شدن صحیح روی صفحه نمایش داده می‌شود، بنابراین متوجه می شوید که آیا کد را به درستی وارد کرده‌اید یا نه. ما چند بار تلاش کردیم تا ریتم را به درستی اجرا کنیم، اما در نهایت توانستیم BTC را با کد مورس وارد کنیم و سکه‌های رایگان را دریافت کنیم. به همین سادگی!

ویدیو کد مورس امشب شنبه 19 خرداد 


پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها