|

بیت کوین صعود می کند؟

سیگنالی برتر از بیت کوین!

بیت کوین قیمت واقعی را دوباره آزمایش می کند، آیا رالی ذخیره می شود؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که قیمت بیت‌کوین اکنون در حال آزمایش مجدد قیمت واقعی خود است، آیا این می‌تواند به افزایش ارزش دارایی و شروع مجدد صعود کمک کند؟ بیت کوین اکنون در حال آزمایش مجدد قیمت واقعی خود در حدود 19700 دلار است همانطور که یک تحلیلگر در یک پست CryptoQuant اشاره کرد، BTC باید این سطح را در صورت ادامه چشم انداز صعودی حفظ کند. 

بر خلاف ارزش بازار معمولی، که ارزش تمام توکن‌های موجود در عرضه در گردش را به‌عنوان آخرین قیمت بیت‌کوین قرار می‌دهد، سقف تحقق‌یافته می‌گوید ارزش «واقعی» هر توکن قیمتی است که آخرین بار در آن جابه‌جا شده است. مزیت اصلی این مدل کلاهک این است که وزن کمتری بر روی توکن‌هایی که برای مدت طولانی خاموش بوده اند وارد می کند (زیرا قیمت آن در آن زمان بسیار پایین تر بود). بسیاری از این توکن‌ها به دلیل گم شدن عبارات بذر کیف پول برای همیشه غیر قابل دسترس شده اند. با این حال، ارزش بازار همچنان همان ارزش توکن‌های دیگر را برای آنها قائل می شود، علیرغم این واقعیت که آنها دیگر نمی توانند به هیچ وجه روی قیمت تأثیر بگذارند. درپوش کشف شده به کاهش این مشکل کمک می کند. 

اگر سقف تحقق یافته بر تعداد کل توکن‌های در گردش تقسیم شود، «قیمت تحقق یافته» به دست می آید. برخلاف قیمت معمولی (که می‌توان به طور مشابه از ارزش بازار بدست آورد)، این قیمت تحقق یافته ارزشی نیست که برای هر توکن اعمال شود.در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 19900 دلار معامله می شود که در هفته گذشته 11 درصد کاهش داشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی