|

هجوم سود؟

دوج کوین لبه پرتگاه قراردارد؟؟

Dogecoin

آیا قیمت Dogecoin از زمان بالاترین قیمت خود یعنی ماه مه 2021 در قیمت‌های پایین‌تر باقی مانده است؟؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت Dogecoin از زمان بالاترین قیمت خود یعنی ماه مه 2021 در قیمت‌های پایین‌تر باقی مانده است. اخیراً، DOGE تحت یک تلاقی مقاومت در حال معامله است، که یک شکست از آن کلید آغاز روندی صعودی خواهد بود.

قیمت Dogecoin پس از هر رالی برای حفظ شتاب تلاش کرده است، که نشان دهنده هجوم سود است. از 30 نوامبر 2021 تا چهار بالاترین سطح کاهش یافته و حجم نقدینگی میباشد که بالای 0.215 دلار باقی مانده است.اتصال این اوج های نوسانی با استفاده از یک خط روند نشان دهنده یک مانع مقاومت است که با مانع هفتگی در 0.163 دلار منطبق است.

بنابراین غلبه DOGE براین منطقه برای شروع یک روند صعودی بسیار مهم است.با فرض اینکه قیمت Dogecoin این سقف را به یک جای پا تبدیل کند، میم کوین احتمالاً تا 0.194 دلار منفجر می شود و یک صعود 18 درصدی را نشان می دهد. در برخی موارد، DOGE می تواند دوره را تا 0.215 دلار افزایش دهد و نقدینگی موجود در بالای آن را جمع آوری کند. این حرکت سود کل را به 31% می‌رساند و احتمالاً در جایی که حرکت صعودی برای میم کوین سخت خواهدشد.

دوج کوین

در حالی که اوضاع برای قیمت Dogecoin متشنج به نظر می رسد، و غلبه بر منطقه تلاقی 0.163 دلار نشان دهنده ضعف خریداران است. این حرکت احتمالاً DOGE را به 0.129 دلار کاهش می دهد.نیز بستن شمعدان چهار ساعته در زیر این مانع، قیمت پایین‌تر را تشکیل میدهد و تز صعودی را باطل می‌کند. نقض آخرین خط دفاعی برای میم کوین کشنده خواهد بود زیرا می تواند منجر به سقوط به 0.08 دلار شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی