|

بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری تا پایان امسال محتمل است؟

بیت‌کوین دیروز سقف تاریخی جدیدی ثبت کرد و حالا در محدوده ۶۶ هزار و ۵۰۰ دلار معامله می‌شود. پیش‌بینی کارشناسان از بازار رمزارزها چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

بیت‌کوین در ماه می تا محدوده ۲۷ هزار دلار ریزش کرد و از آن زمان تا به امروز بیش از ۱۰۰ درصد بازدهی مثبت داشته است. بیت‌کوین در ادامه به کدام سو می‌رود؟

امیر حسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری گفت: روند بازار صعودی است و بیت‌کوین بعد از اینکه سقف تاریخی خود را شکست می‌تواند تا محدوده ۷۳ هزار دلار رشد کند. به نظرم بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری تا یک سال دیگر محتمل باشد.

امیر بیات، دیگر کارشناس بازار رمزارزها هم گفت: به نظرم بیت‌کوین نهایتا تا ۶۵ هزار دلار اصلاح می‌کند و بعد به سمت هدف بعدی خود در محدوده ۷۳ هزار دلار حرکت می‌کند. دامیننس بیت‌کوین از همین محدوده افزایش پیدا می‌کند و به نظرم تا ۴۷ یا حتی ۵۰ درصد هم رشد می‌کند و بیت‌کوین می‌تواند تا پایان سال به ۹۵ تا ۱۰۰ هزار دلار رشد کند.

حسین مرید سادات، کارشناس بازارهای مالی هم گفت: اتفاق مورد توجه در بازار این است که اصلاح بیت‌کوین بسیار سریع انجام می‌شود و خریداران به شدت قدرتمند عمل می‌کنند. بیت‌کوین در نمودار یک ساعته یک محدوده مقاومتی در ناحیه ۶۸ هزار و ۶۰۰ دلار و یک ناحیه حمایتی در محدوده ۶۶ هزار و ۳۰۰ دلار دارد. به نظرم اگر محدوده مقاومتی بیت‌کوین شکسته شود هدف بعدی این ارز محدوده ۸۰ هزار دلار است و عقیده دارم بیت‌کوین تا پایان سال ۱۰۰ هزار دلاری می‌شود.

بازار از دیروز تا امروز

بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته حدود دو درصد ریزش کرده و حالا در محدوده ۶۶ هزار و ۶۰۰ دلار معامله می‌شود.

اندیکاتور MFI روندی نزولی دارد و زیر محدوده خنثی حرکت می‌کند. همچنین اندیکاتور RSI زیر محدوده اشباع خرید است.

اندیکاتور مکدی در محدوده ۶۶ هزار و ۸۰۰ دلار سیگنال فروش صادر کرده است.

ارز دیجیتال LRC در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین رشد را داشته است.

اکثر کارشناسان عقیده دارند برخی پروژه‌های بازار رمزارزها که با بازی‌ و فناوری متاورس ارتباط دارند ارزندگی زیادی برای بازار رمزارزها دارند و احتمالا رشد خوبی داشته باشند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها