|

سایه مناسب رنگ پوست شما برای زیبایی دوچندان چهره ؛ از کنار رنگ سایت بی تفاوت رد نشو

سایه چشم رو اگه مطابق با رنگ پوستت انجام بدی زیباییت دوچندان میشه پس بی تفاوت از کنارش رد نشو وقتی میتونه یه آرایش خز رو به روز کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید رنگ چشم ها تنها عاملی نیستند که باید هنگام سایه چشم در نظر بگیرید، رنگ پوست شما همچنین می تواند تاثیر زیادی رو زیبایی چشم های شما و انتخاب سایه برای شما باشد. از سایه های ساده کلاسیک گرفته تا جواهرات چشم نواز برای نحوه انتخاب رنگ سایه چشم برای رنگ پوست های مختلف را کشف کنیم. این تاثیر بیشتر از اونه که فکر می کنید و میتونه آرایشتون رو با روند دنیا همراه کنه.

122216_EyeshadowMatchmaker_lead-3451e03bf4d747e2a15ab518ace01605

سایه برنز باستانی زیباترین برای پوست های زرد و روشن

اگر پوست شما رنگ های زرد و گرم دارد ما یک رنگ برنز باستانی کرم را به شما پیشنهاد می دهیم شما می توانید با یک فرمول ساده یک رنگ کهربای طلایی ساده بدون چروک را به صورت سایه روشن استفاده کنید و آن را بلند و محو کنید به طوری که این سایه ها به زیبایی چشم های شما کمک کند.

شیسث

رنگ های قهوه ای با تناژ دارچین و قرمز

پودر قهوه ای با تناژ دارچین و برنز چشم هایی گرم را ایجاد می کنید و سایه برای چشم های تیره ممکن است پیچیده به نظر برسد اما تنها کاری که ممکن است شما انجام دهید این است که سایه ها همدیگر را تکمیل کنند پالت های سایه ای را انتخاب کنید که رنگ های سایه ی اسموکی را داشته باشد و با محو کردن آن ها در یکدیگر زیبایی را به چشم های خود ببخشید .

سبرف

آبی های جذاب برای سایه پوست های تناژ سبز

اگر چهره ی شما تناژی از رنگ های زیتونی دارد شما می توانی از سایه های پودری آبی آسمانی استفاده کنید این سایه با درخشندگی خود تا برای سایه زدن و برجسته کردن چشم ها به شما کمک کند ظاهری را که می خواهید داشته باشید.

ق

سایه های سبز خوش رنگ و لعاب تابستانی

سایه های سبز پر جنب و جوش که از ترند های سال هم هستند در حالی که ترکیبی از رنگ های خنک و گرم هستند که بر روی رنگ پوست هایی با تناژ گرم چشم گیر می شوند و شما علاوه بر جنب و جوشی که به ظاهر خود بخشیده اید از ترند ترین ها در تابستان پیروی کرده اید.

سیلفقبقی

سایه برنزه طلایی برای پوست های تیره

تعداد کمی از سایه های چشم به اندازه طلایی برای استفاده های چند منظوره خوب است. سایه های طلایی و درخشان هم به عنوان یک هایلایتر روی پوست برنزه به خوبی کار می کند. در این سایه های غروب چشم معصوم تر به نظر می رسد و این طور به چشم نمی آید که سایه ای در کار باشد به همین منظور یک فرمول ایده آل برای استفاده از چشم ها و گونه های شماست.

لبطیب

قرمز سرخابی انتخابی که به صورت زیبایی می بخشد

همانطور که مشاهده می شود رنگ قرمزسرخابی یک رنگ خنثی غیره منتظره را در چهره های سبزه و تیره ایجاد می کند و آن را به عنوانن یک جایگزین برای بیرون آمدن از سایه های کلاسیک روزمره خود در نظر بگیرید این سایه آرایش شما را گرمایی آتشین می بخشد و باعث می شود چهره ی شما رنگی روشن به خود بگیرد در نظر داشته باشید که سایه های مات شما را از اینکه بخواهید آن ها را شارژ کنید بدون نیاز نگه می دارد.

غعلفعل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها