|

هزینه های سفر به روسیه / با قطار بری هم فال هم تماشا هم ارزون ترین سفر عمرت میشه

در این مقاله در خصوص هزینه های لازم برای سفر به روسیه صحبت کردیم تا این سفر رو طبق برنامه ریزی دقیق و اصولی برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زمان در حال گذر هست و چشم رو هم میذاریم و به خودمون میاییم میبینیم که یهو سال روی سال اومده و ما جوری اون سال رو زندگی کردیم که انگار اصلا زنده نبودیم که خب این موضوع واقعا خوب نیست چرا که یهو به خودمون میاییم و میبینیم که موهامون سفید شده و رد و نشون پیری روی صورتمون با چین و چروک های متعدد افتاده و جوونیمون از دست رفته ولی ما اونطور که میخواستیم زندگی نکردیم که خب این اصلا خوب نیست چرا که آدمیزاد با خاطرات هست که زنده ست و خوش و اگر شما در دوره ی جوونی برای خودتون خاطر نسازید و همینطوری رو هوا عمرتون رو سپری کنید تا به پیری برسید مسلما با قلبی خالی باید پیریتون رو هم طی کنید که خب هیچ کسی این رو نمیخواد پس چاره ی کار چیه مسلما ساختن خاطرات خوش که خب یکی از راه های موجود برای منظور رفتن به سفر هست.

اصلا سفر میتونه یه جون به جون های شما اضافه کنه و طوری حال خوب و خوش بهتون بده که حد و حساب نداشته باشه پس باید به عنوان یه انسان که هم حال خوب میخواد و هم برای آیده خاطره های خوش حتما برای سالی یه بار سفر در سال برنامه ریزی داشته باشید و صد البته که در این بین مهم نیست که سفرتون چقدر دور باشه یعنی سفر داخلی و یا خارجی با هم تفاوتی ایجاد نمیکنه مهم نفس کار هست که خوشگذرونی و به دست آووردن حال خوبه. حالا موضوعی که در این بین وجود داره این هست که هر کسی میخواد هزینه های لازم برای سفرهایی که میره رو بدونه تا با دید باز به اون سفر بر که خب ما در این سری از مقالات خودمون در خصوص هزینه های لازم برای سفرها صحبت میکنیم تا دغدغه ای از بابت حساب و کتاب نداشته باشید و در حال حاضر هم میخواهیم در خصوص هزینه های لازم برای سفر به روسیه صحبت کنیم، پس در صورتی که مقصدتون برای سفر روسیه هست در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به روسیه

سفر به روسیه وقتی سفیر و وزیر جلو جیبت کم میارن

خیلی ها هستن که دوست دارن لاکچری سفر کنن ولی خب برای سفرهای این مدلی باید یه جوری پول خرج کنید که اصلا انگار خبری از چک کردن اس ام اس بانکتون نیست و اصلا آدم این مدلی نیستید که براتون این مسئله اهمیت داشته باشه که خب در صورتی که میخواهید این مدلی به روسیه سفر کنید باید برای این منظور در ابتدا بلیط هواپیما رزرو کنید که خب با یه ایرلاینی مثل فلای دبی با پرواز بیزینس کلاس و به ازای هر نفر از تهران باید مبلغ 252 میلیون پرداخت کنید.

بعد از رسیدن به روسیه هم البته که به پایتخت اون یعنی مسکو باید به فکر محل اقامتتون باشید که خب برای این منظور هتل های پنج ستاره رو میتونید رزرو کنید مثلا در هتل رادیسون کالکشن مسکو به ازای هر شب و برای دو نفر در یه اتاق دو تخته باید مبلغ 36 میلیون پرداخت کنید.

هزینه های سفر به روسیه

بعد از مشخص شدن محل اقامتتون هم باید به سراغ بخش خوشمزه ی داستان یعنی خورد و خوراک برید که خب برای این منظور هم میتونید توی رستوران های لاکچری این شهر مثل رستوران وایت ربیت غذاتون رو میل کنید.

هزینه های سفر به روسیه

سفر به روسیه وقتی برا ذره ذره ی پولت برنامه ریزی داری

این بخش به اون دسته از افرادی تعلق داره که در سال یه بار سفر رو میرن و دوست دارن که با هزینه ای که میکنن سفر با کیفیت و مقرون به صرفه ای داشته باشن که خب در صورتی که از این دسته از افراد هستید توصیه میکنیم که برای پرواز به سراغ پیدا کردن بلیط باهزینه ی متو.سط باشید مثلا شما میتونید با یه ایرلاینی مخثل ماهان ایر از تهران تا مسکو باید مبلغ 14 میلیون و 800 هزار تومان پرداخت کنید.

بعد از رسیدن به مسکو هم باید به فکر محل اقامتتون باشید که خب برای این منظور میتونید از هتل های دو یا سه ستاره در این شهر استفاده کنید که به عنوان مثال برای هتل وینترفل مسکو که دو ستاره هست به ازای دو نفر و هر شب در یه اتاق دو تخته باید مبلغ 2 میلیون و 300 هزار تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به روسیه

بعد از محل اقامت هم باید به فکر خورد و خوراک باشید که برای این منظور میتونید در رستوران های ارزان قیمت مسکو غذاتون رو میل کنید مثل رستوران ایروسلیم.

هزینه های سفر به روسیه

سفر به روسیه وقتی عشق دیدنشو داری ولی جیب رفتنش نه!

خب در این قسمت هم اقتصادی ترین و ارزون ترین روش سفر به روسیه رو میگیم که شاید یه مقدار هم مشقت داشته باشه که خب مسلما اونی که عشق سفر داشته باشه مشقت هاش رو هم به جون میخره. خب در وهله ی اول برای رفتن به این کشور باید بدونید که شما میتونید با قطار هم به روسیه سفر کنید که خب برای این منظور باید ابتدا با قطار به کشور آذربایجان و باکو برید و بعد از اونجا دوباره با قطار به مسکو برید. 

برای اقامت هم میتونید به سراغ هاستل های موجود در این شهر برید مثل هاستل نتیزن مسکو. برای خورد و خوراک هم به دنبال رستوران های ارزان باشید و یا کنسرو ببرید.

هزینه های سفر به روسیه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها