|

محلول جادویی و خانگی که جرم و زردی چند ساله ی کاسه توالت رو از بین میبره / تو 5 دقیقه

در این مطلب در خصوص روش هایی برای تمیز کردن زردی و جرم سنگ توالت صحبت کردیم و یه سری ترفند کاری در این زمینه بهتون یاد دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه در به در به دنبال این هستن که برای خودشون زمان بخرن البته که میدونیم زمان با پول به دست نمیاد ولی خب شما میتونید با برنامه ریزی درست و دقیق در در زمان صرفه جویی کرده و اون رو برای خودتون سیو کنید و به قولی به کارهای دیگه تون اختصاصش بدید و در زمانی که براتون باقی مونده کارهای دیگه تون رو سر و سامون بدید که خب یکی از روش هایی که میتونید با استفاده از اون به این هدف برسید و وقت اضافه برای خودتون داشته باشید استفاده از ترفندها هست که خب خوشبختانه این روزا به وفور یافت میشن و شما میتونید در هر زمینه ای که مدنظرتون هست از اون ها کمک بگیرید و در این بین اصلا کاری که مدنظرتون هست مهم نیست یعنی میخواد ترفند بالا بردن مکش جاروبرقی باشه و یا ترفند برای تمیز کردن گاز شیشه ای و... .

پس با این حساب در صورتی که یه کاری براتون پیش اومد که طرز انجام اون رو نمیدونستید و یا انجام اون کار براتون خیلی طول میکشید و به قولی اعصابتون رو خرد میکرد و در آخر هم اون نتیجه ای که باید و شاید رو نمیگرفتید بهتون توصیه میکنیم که روش خودتون رو تغییر داده و عوض کنید و به جای اون به سراغ ترفندها برای انجام اون کار برید تا یه نتیجه ی دیگه عایدتون بشه. حالا ما هم در این سری از مقالات خودمون ترفندهای مختلف در زمینه های متنوع رو بهتون یاد میدیم تا هم اطلاعات عمومیتون بالا بره و هم در صورت لزوم به سراغ استفاده از اون ها برید و حالا هم میخواهیم در خصوص ترفندهایی برای تمیز کردن سنگ توالت و از بین بردن زردی اون صحبت کنیم، پس درادامه با ما همراه باشید.

تمیز کردن زردی و جرم سنگ توالت

تمیز کردن سنگ و کاسه توالت با نوشابه

یه سری از مواد هستن که هزار و یک خاصیت دارن و میشه از اون ها استفاده های مختلفی داشت که خب نوشابه یکی از این مواد بشمار میاد که میشه با وجود اون هزار و یک کار انجام داد و خب تمیز کردن توالت هم با این ماده یکی دیگه از فواید اون هست و برای این که به معجزه ی باورنکردنی این ماده در تمیز کردن کاسه توالت پی ببرید و با کمک اون زردی ها و جرم سنگ توالت رو از بین ببرید کافیه که نوشابه رو روی سنگ بریزید و بعد یه مقدار صبر کنید تا اثر خودش رو بذاره و و بعد با استفاده از یه فرچه روی لکه های موردنظرتون رو بسابید تا کم کم از بین برن. البته که اگر میخواهید لکه ها به خوبی از بین برن و شسته بشن بهتره که نوشابه رو توی کاسه توالت بریزید و بعد شب تا صبح صبر کنید و فردا با فرچه توالت رو بشورید.

تمیز کردن زردی و جرم سنگ توالت

تمیز کردن سنگ توالت با محلول الکل و سرکه

یکی دیگه از روش هایی که میشه با استفاده از اون سنگ توالت رو جرم گیری کرد و برق انداخت استفاده از محلول الکل و سرکه هست و برای این منظور هم کافیه که ابتدا نصف پیمانه الکل رو به همراه نصف پیمانه آب ترکیب کرده و در انتها یک چهارم پیمانه به اون آب اضافه کنید و حالا محلول به دست اومده رو روی جاهایی که آلودگی داره بریزید و برای یک ربع صبر کنید و بعد یه مقدار مایع ظرفشویی روی سنگ توالت بریزید و اون رو با فرچه بشورید و از برق زدنش حسابی حظ کنید.

تمیز کردن زردی و جرم سنگ توالت

تمیز کردن و جرم گیری توالت با جوهر نمک

در صورتی که سنگ توالت شما زیاد از حد جرم گرفته باشه و از روش های بالا اون نتیجه ای که میخواهید رو نگرفتید میتونید برای تمیز کردن اون از جوهر نمک استفاده کنید که یه محلول شیمیایی بسیار قوی هست و برای این منظور هم کافیه که یه مقدار جرم گیر رو روی سنگ توالت ریخته و برای نیم ساعت صبر کنید و بعد در صورت لزوم با فرچه سنگ رو بسابید و در انتها اون رو آبکشی کنید. دقت کنید که به دلیل خطرناک بودن این محلول در صورت به کارگیریش از ماسک و دستکش استفاده کنید و همچنین درب سرویس رو نبندید و همچنین به هیچ عنوان این محلول رو با سایر مواد شوینده مخلوط نکنید چرا ممکن هست که باهم واکنش داده و گازهای خطرناکی آزاد کنن که سلامتی شما رو به خطر میندازه.

تمیز کردن زردی و جرم سنگ توالت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها