|

بیوگرافی محمدرضا گلزار و ذوق همسرش برای بابا شدن‌ / تولد مادرش و لبخند رضایت مادرشوهر

محمدرضا گلزار بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که سال گذشته ازدواج کرد و حالا همسرش با تصویری از او خبر از پدر شدنش داد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دیگه این روزها کمتر بازیگری رو داریم که مجرد باشه. همگی رفتن سر خونه زندگیشون و نوبت رسیده به بازیگران نسل جدید که ابته تعداد خانوم هاشون خیلی بیشتر از آقایونشون هستش. مثلا یکی از سوپراستارهای دهه هشتاد که البته هنوز هم اگر در فیلم یا سریالی نقش آفرینی داشته باشه مورد توجه بسیار زیادی قرار میگیره آقای محمدرضا گلزار هستش. وی از متولدین دهه پنجاه است که این روزها 47 سال سن داره. وی سال گذشته مزدوج شد و به راه پر طرفدار و مجردانه خود پایان داد. محمدرضا گلزار یکی از مجلل ترین جشن عروسی ها میون بازیگران رو گرفت که خب انقدر vip و خصوصی بود که هیچگونه عکسی از این عروس به بیرون نیومد. وی سالهات که در این عرصه حضور دارد و تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری همچون توفیق اجباری هم نقش آفرینی داشته است. محمدرضا گلزار از سویی هم یکی از محبوب ترین چهره ها محسوب میشه که با ظاهر جذاب و ورزشکارش شیفتگان زیادی دارد در حتی که برای او زار زار گریه می کنند. آقای بازیگر ای روها بسیار بی حاشیه و در سکوت به سر میبرد و تنها گهگاهی در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود به اشتراک میگذارد. ور در صفحه ای 13 میلیون دنبال کننده دارد با 1841 پست منتشر شده. اما خب همسرش چندان اهل این فضا نیست و حتی تصاویر که از او به اشتراک گذاشته شد هم اونقدر ها زیاد نبود.

arianband-golzar

تصویر بابا شدن محمدرضا گلزار

آیسان آقاخانی نام همسر محمدرضا گلزار می باشد که دو دهه ای با هم اختلاف سنی دارند. این زوج که خیلی اهل جنجال سازی نیستند و تقریبا میشه گفت تنها حاشیه سازیشون برمیگرده به جشن عروسی که داشتند، هیچگاه در ملا عام و یا فضای مجازی به دنبال دیده شدن های عجیب و غیب نبوده اند. آیسان بانو تا به حال فن پیج های زیادی داشته با فتوشاپ های بسیاری که از چهر او بر روی دیگر بدن ها استفاده کرده اند. و خب دلیل همه اینها برای کم عکس گذاشتن وی در فضای مجازی است اما اینبار تصویری از محمدرضا گلزار منتشر شد که بر روی عکسش متنی جلب توجه بود. در واقع تصویر از آقای بازیگر توسط پیج ایسان آقاخانی به اشتراک گذاشت شد که روش نوشته شده بود (همسرم بابا شدنت مبارکمون باشه).

897874

بیوگرافی محمدرضا گلزار و قد او

محمدرضا گلزار از متولدین 1 فروردین 1356 است که در شهر تهران زاده شده. وی حالا بازیگر، خواننده و آهنگساز می باشد و فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است که در زمان دانشجویی نواختن گیتار رو شروع کرد و حالا هم چند فروشگاه دیجیتالی دارد.

قد آقای بازیگر ۱۷۷ سانتی متر است و وزنش نیز ۸۸ کیلوگرم می باشد.

5964812

اعضای خانواده و اصالت

محمدرضا گلزار آذری پدری مهندس دارد که اهل تبریز است و مادری نیز خانه دار و تهرانی می باشد. او می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلیم هم به شکل کامل گلزار آذری هستش. آقای بازیگر دو برادر دارد به نام های علیرضا که مهندس رشته عمران است و بردیا که مترجم زبان انگلیسی می باشد و همچنین یک خواهر بنام آتوسا که مترجم زبان آلمانی می باشد و خودش هم فرزند سوم خونواده به حساب میاد.

IMG_20241023_171835

27

ورود به موسیقی با وجود مخالفت پدر

گلزار موسیقی رو با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان به شکل خودآموز با گیتار شروع کرد و بعد تر هم پیانو زد. تا اینکه دانشگاهش تموم شد و در گروه آریان به عنوان نوازنده انتخاب شد. او در این گروه مدت ها به عنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعال بود و در اونجا دیده شد. 

5895129

ورود به مدلینگ در 24 سالگی

گلزار چهره جذابی دارد که همراه با علاقه اش باعث شد تا او در سال 1380 زمانی که 247 ساله بود با برند پوشاک مردانه ایکات کار کند و تصویرش بر روی بیلبورد های تبلیغاتی به عنوان فتو مدل برود. 

fun1308

طراح اختصاصی لباس خانم آهو

خانم آهو سپانلو از سال ۱۳۸۶ بود که به عنوان استایلیست اختصاصی آقای گلزار کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباسش رو برای مراسمات مختلف بر عهده گرفت و انجام داد. خانوم سپانلو فارغ التحصیل مد و لباس از دانشگاه انگلستان است که آخرین متد های طراحی لباس رو در استایل های گلزار اعمال می کند.

6746874

بیزنس و انواع شغل

گلزار یه مدت کلوپ زیبایی مردونه داشت و بعدها هم مدیریت رستوران انار رو بدست گرفت. سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد.

او حالا دو فروشگاه دیجیتال به نام Go sport نمایندگی فرانسه رو مدیریت میکنه و در دبی نیز مرکز سولاریومی به نام سان پینت دارد که خودش هم در دبی زندگی می کند.

شنیده هایی در مورد برج سازی و بساز بفروشی او در این چند سال وجود داشت و اینکه او در یک فروشگاه آنلاین دیجیتال سهامدار است.

محمدرضا-گلزار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها