|

طرز تهیه سالاد سیب زمینی و شوید / خیلی سریع و راحت یه شام بی نظیر آماده کن

اینجا طرز تهیه سالاد سیب زمینی و شوید رو یاد میگیری که بدون گوشت آماده میشه اما اگر دوست دارید می تونید داخلش سینه مرغ پخته شده هم بریزید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی صحبت از سالاد میشه، آدم یاد پیش غذا میفته و در کنار یه غذای حسابی رو تصور میکنه اما خیلی از سالادها میتونن به تنهایی یه وعده غذایی سالم و خوشمزه باشن. سالاد ماکارونی، سالاد الویه، سالاد یونانی، سالاد نخود و حتی سالاد سزار می تونن یه وعده کامل و بی نقص باشن.

این سالادها رو میشه بدون سس مایونز هم درست کرد تا واسه اونایی که رژیم دارن هم مناسب باشن. توی این مطلب قصد داریم طرز تهیه سالاد سیب زمینی و شوید رو بهتون آموزش بدیم که بدون گوشت آماده میشه اما اگر دوست دارید می تونید داخلش سینه مرغ پخته شده هم بریزید. این سالاد با مقدار خیلی کمی سس مایونز درست میشه و کاملا سالم و رژیمیه. درست کنید و از خوردنش لذت ببرید.

potato-salad-1

مواد لازم برای تهیه سالاد سیب زمینی و شوید

سیب زمینی متوسط 3 عدد

شوید تازه خرد شده 3 قاشق غذاخوری

پیازچه تازه خرد شده 3 قاشق غذاخوری

خیارشور کوچیک 4 عدد

بادام زمینی حدود ۲۰ عدد

روغن زیتون به مقدار لازم

ماست چکیده ۷ قاشق غذاخوری

مایونز یک قاشق مرباخوری

آب لیموترش تازه 2 قاشق غذاخوری

نمک و فلفل ‌سیاه به مقدار لازم

potato-salad-2

طرز تهیه سالاد سیب زمینی و شوید

مرحله اول

سیب زمینی‌ ها رو پوست بگیرید و مکعبی خرد کنید. حالا سیب زمینی خرد شده رو داخل یک قابلمه با مقداری آب و نمک بریزید و روی حرارت بذارید تا به مدت حدود 20 دقیقه بپزه. دقت کنید که زمان پخت طولانی نشه تا سیب زمینی حالت خودش رو حفظ کنه و له نشه.

مرحله دوم

شوید‌ شسته شده رو خرد کنید. نیازی نیست خیلی خرد بشن در حد برش ‌های یک سانتی کافیه. پیازچه‌ رو هم به صورت زاویه دار خرد کنید. خیارشورها رو هم نگینی خرد کنید و کنار بذارید.

potato-salad-3

مرحله سوم

وقتی سیب زمینی‌ ها پختن، اون ها رو آبکش کنید. تا وقتی داغن بهشون ادویه ‌ها رو اضافه کنید. حالا مایونز و کمی روغن زیتون روی سیب زمینی بریزید و آروم هم بزنید. سپس پیازچه، شوید و خیارشور رو اضافه کنید و هم بزنید.

مرحله چهارم

در این مرحله بادوم زمینی‌ و آب لیموترش تازه رو اضافه کنید. اجازه بدید سالاد سیب زمینی و شوید کمی خنک بشه بعد از حدود ۲۰ دقیقه ماست چکیده رو اضافه کنید و آروم هم بزنید.

مرحله پنجم

سالاد سیب زمینی و شوید آماده ست و می تونید داخل یک ظرف بکشید و روی اون کمی ماست چکیده، فلفل سیاه و روغن زیتون بریزید و سرو کنید. نوش جان.

potato-salad-4

اگر به سالادها علاقمند هستید اینجا می تونید طرز تهیه یه سالاد خوشمزه رو ببینید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها