|

بهترین سوخاری تهران / سوخاری اینا تازه، ترد و خوشمزس طوری که با صدای قرچش میری به اوج

در این مقاله چندتا از بهترین سوخاری های تهران رو بهتون معرفی کردیم که میتونید غذاهای باکیفیت و خوشمزه در اون ها تهیه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که توی دنیا بدش بیاد که از هر چیزی بهترین اون رو داشته باشه مسلما هیچ کس ولی خب بهترین ها هم نصیب هر کسی نمیشه ولی مسلما اون هایی که برای این منظور نهایت تلاش خودشون رو میکنن شانس بیشتری برای رسیدن به بهترین ها رو دارن پس برای این منظور و دستیابی به این هدف باید کوشا و ساعی باشید ولی خب لازم هم نیست که کار شاقی کنید مثلا شما میتونید با ایجاد عادت بهترین جویی در زندگیتون اون هم در مورد هر کاری از ریز بگیر تا درشت کم کم لول زندگیتون رو بالا ببرید مثلا در صورتی که میخواهید برای یه کار اداری عکس پرسنلی تهیه کنید برای این منظور بهتره که به سراغ بهترین عکاسی های تهران برید و عکستون رو در این مجموعه ها بندازید تا در نهایت خوش قیافه تر وشیک و پیک تر بیفتید.

یا مثلا در صورتی که میخواهید گوشی تهیه کنید برای خرید بگردید بهترین بازار موبایل تهران رو برای خرید پیدا کنید و تنها برای این منظور به سراغ پاساژ علاءالدین نرید. پس ببینید که برای دستیابی به بهترین ها لازم نیست که حتما یه کار خارق العاده انجام بدید و تنها و تنها کافیه که فرد جستجوگری باشید که خب این روزا هم پیدا کردن بهترین ها بسیار راحت تر از گذشته هست چرا که شما تنها و تنها میتونید با یه سرچ ساده اون ها رو از آن خودتون کنید و خب ما هم در این زمینه بهتون کمک میکنیم و خب یه سری از بهترین ها رو در تهران معرفی میکنیم تا به راحتی بتونید اون ها رو در سطح کلانشهر تهران پیدا کنید حالا هم میخواهیم در خصوص یکی از بهترین های خوشمزه براتون صحبت کنیم و چندتا از بهترین سوخاری های تهران رو بهتون معرفی کنیم که کیفیت غذاشون به حدی بالاست که قطعا مشتریشون میشید، پس در ادامه برای شناختن اون ها با ما همراه باشید.

بهتربن سوخاری تهران

چیکن فامیلی، طعم بینظیر سوخاری

اولین مجموعه ی فعال در زمینه ی سوخاری که میخواهیم بهتون معرفی کنیم رستوران زنجیره‌ای چیکن فامیلی هست که توی سال 1400 اولین شعبه‌ی خودش رو در مجتمع کوروش افتتاح کرد. هدف این رستوران ارائه کردن یه غذای با کیفیت و همچنین جلب رضایت مشتری هاست. شما در این مجموعه علاوه بر سوخاری انواع فست فود رو همم میتونید تهیه کنید. همچنین در کنار سوخاری هاتون میتونید مقدار زیادی سیب زمین سرخ کرده به همراه سس مخصوص و نون گرد تحویل بگیرید. این فست فود در محله هایی مثل:

اندرزگو

پونک

پارک ملت

یوسف آباد و... شعبه داره و شما میتونید با اطمینان کامل از کیفیت محصولات اون یه طم بینظیر رو در مجموعه اش بچشید و لذت ببرید.

بهتربن سوخاری تهران

 دی، تازه و با کیفیت

ممکن نیست که شما عشق سوخاری باشید و تا به الان سوخاری دی در تهران رو نرفته باشید چون دی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست و علاوه بر اون کارکنان بسیار خوش برخورد و فضای بسیار بهداشتی داره که همه ی این آپشن ها در کنار هم باعث شده که به یکی از سوخاری های معروف در تهران تبدیل بشه. فیله ی سوخاری رو میشه یکی از محبوب ترین آیتم های این مجموعه بشمار آوورد.

دی سوخاری هاش رو توی بشقاب براتون سرو میکنه و سیب زمینی که کنار اون ها میده از حجم زیادی برخوردار هست. یکی دیگه از خوبی هایی که این مجموعه داره این هست که سفارش شما در کمترین زمان ممکن و بسیار داغ و تازه تحویلتون داده میشه این مجموعه شعبه های متعددی در سراسر تهران داره مثل مطهری، پاسداران، زعفرانیه و... .

بهتربن سوخاری تهران

چنیکا، طعم تازه‌ای از سوخاری

چنیکا رو میشه یکی از اون سوخاری های بشمار آوورد که از زمان معرفی تا به امروز هی رفته رفته طرفدارهاش زیاد شده طوری که الان یه برند معرف در در زمینه ی سوخاری بشمار میاد و خب یکی از دلایل اون سس های مخصوص و دست ساز چنیکا به همراه ادویه های خاصی هست که در سوخاری هاش استفاده میکنه. 

در صورتی هم که برای بار اول به چنیکا برید یه پک سس به صورت رایگان بهتون هدیه میدن تا تمامی سس های اون ها رو مزه کنید تا دفعه ی بعد برای انتخاب راحت تر باشید. پنیر سوخاری و یا پاپرز و همچنین چیکن وینگرز از محبوب ترین آیتم های چنیکا بشمار میان. در این مجموعه در کنار سوخاری ها دو تا سس رایگان و یه سالاد به انتخاب خودتون هم تحویل میگیرید. 

آدرس این فست فود در تهران، قیطریه و نرسیده به اندرزگو هست.

بهتربن سوخاری تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها