|

بهترین عکاسی های تهران / عکس پرسنلی فوری رو هر جایی ننداز بیریخت میشی اینا کار درستن

در این مقاله چندتا از بهترین عکاسی های تهران رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون زیباترین عکس و فیلم ها رو ثبت و ضبط کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که بدش بیاد زندگیش راحت و آسون باشه مسلما هیچکس ولی خب مسلما زندگی راحت در انتظار آدم های تنبل نخواهد بود و هر کسی برای این که زندگی رو برای خودش ایزی کنه باید نهایت تلاشش رو کنه چرا که پنیر مفت توی تله موش هست ولی خب یه عده هستن که خیال میکنن برای این موضوع باید کار شاقی انجام بدن و یا مثل فرهاد برن و کوه رو از جا دربیارن در حالی که اصلا نیازی به این کار نیست و شما میتونید از کوچکترین راه ها و کارها امورات زندگی رو برای خودتون راحت تر کنید مثلا برای این منظور میتونید به سراغ پیدا کردن بهترین ها در تهران برید اون هم در هر زمینه و در مورد هر کاری که به ذهنتون خطور میکنه مثلا در صوتی که حتی میخواهید یه کیلو شیرینی هم بخرید میتونید بهترین قنادی های تهران رو برای این منظور پیدا کنید و از اون ها خرید داشته باشید.

یا مثلا اگر میخواهید ماشینتون رو برای شستشو ببرید میتونید بهترین کارواش های تهران رو برای این منظور پیدا کنید و برای شستشوی ماشینتون به اون ها سر بزنید تا بهترین خدمات رو در این زمینه دریافت کنید و خب کم کم که شروع میکنید به پیدا کردن بهترین ها و رفتن به سراغ اون ها در مورد هر کاری میبینید که رفته رفته کیفیت زندگیتون بالا و بالاتر میره و کارها براتون راحت تر میشن که خب این واقعا خوبه. حالا ما هم برای این که در این مسیر و برای پیدا کردن بهترین ها جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگیتون کمکتون کرده باشیم تا اون ها رو در سطح شهر تهران پیدا کنید بهتون معرفیشون میکنیم و حالا هم میخواهیم در مورد بهترین عکاسی های تهران صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین عکاسی های تهران

آتلیه عکاسی و عروس امید عباسی

آتلیه عروس امید عباسی 15 سال سابقه ی تخصصی در زمینه ی عکاسی داره و تا به امروز تونسته عکاسی های بینظیری در زمینه ی عروسی ها و همچنین تورهای فرمالیته داخلی و حتی خارجی در کشورهایی مثل ترکیه، گرجستان و دبی ارائه کنه.

تیم ایده پردازی و بررسی استودیو ی امید عباسی با توجه به توانایی ها، خصوصیات رفتاری عروس و داماد و همچنین برتری های اون ها بهترین ایده ها رو در خصوص اجرای کلیپ ها ارائه میده.

استایلیت تیم بعد از بررسی استایل عروس و داماد لباس ها و اکسسوری های مناسب رو جهت ایجاد تعادل و تناسب در اندام و ظاهر اون ها بهشون پیشنهاد میکنه و شما میتونید حتی در مورد مواردی که به نظرتون لازمه هم باهاشون مشورت کنید و بهترین مشاوره  رو برای بهتر شدن هر چه بیشتر فیلم  و عکس هاتون دریافت کنید.

آدرس: تهران، بلوار سیمون بولیوار، بین میدان دانشگاه و اشرفی، نبش خیابان محبان الائمه، پلاک 20

بهترین عکاسی های تهران

آتلیه عکاسی یونیک

یکی از مهم ترین هدف های یونیک مشاهده ی لبخند رضایت روی لب های مشتریانش هست و خب به همین دلیل نهایت تلاششون رو برای دیدن این لحظه به کار میگیرن و تدارکات زیادی بابت این موضوع فراهم میکنن.

این آتلیه ی عکاسی به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و همچنین ارائه ی خدمات مناسب تبدیل شده به یکی از بهترین و مجهزترین آتلیه های عکاسی که میتونه در محیطی کاملا آرامش بخش و به دور از استرس برای عروس و داماد بهترین روز زندگی اون ها رو به زیبایی هر چه تمام تر ثبت و ضبط کنه. شما در این مجموعه نیروهای کاملا متخصص رو مشاهده خواهید کرد که میتونن چه در داخل فضای آتلیه و چه در خارج از اون با نهایت سلیقه و هر بودجه ای که شما دارید براتون بهترین عکس و فیلم ها رو بگیرن.

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، بالاتراز بلوار دریا، خیابان عباسی اناری پلاک 99

بهترین عکاسی های تهران

آتلیه عکاسی و عروس راویا

آتلیه عکاسی و عروس راویا فیلم توسط آقای نیکزاد مدیریت میشه و دارای مجوز رسمی از اتحادیه ی فیلم برداران و عکاسان تهران هست که دارای شعبه های متعددی هم هست و از این رو میشه اون رو یکی از بهترین ها در آتلیه های تهران تو زمینه های فیلمبرداری و عکاسی در موارد مختلف از مراسم عروسی و فرمالیته تا عکاسی صنعتی و پرسنلی و... بشمار آوورد. در اصل این مجموعه تنها یه آتلیه ی معمولی نیست بلکه میشه اون رو یه دفتر فیلمسازی بشمار آوورد.

آدرس:

شعبه آزادی: جنب مترو بیمه (غرب)، کارخانه نوآوری

شعبه حکیمیه: بلوار بابائیان، خیابان خورشید، پلاک 20

شعبه میرداماد: میدان مادر، خیابان ابن سینا، پلاک 6

شعبه اقدسیه:خیابان شهید صمیع، باغ بهشت

شعبه کارگر شمالی: پردیس فنی دانشگاه تهران

بهترین عکاسی های تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها