|

بیوگرافی مرجانه گلچین در خانه زندگی سوپر لاکچری‌اش / بهجت بزنگاه مهاجرتی به انگلیس

مرجانه گلچین بازیگر محبوب و جذاب ایرانیست که این روزها در فیلم و سریالی حضور ندارد اما در عوض اینستاگرام به شدت اکتیو است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قدیم ندیما سریال واسه مناسبت های مختلف زیاد داشتیم. از عید نوروز بگیر تا ماه رمضان بسیاری از خونواده ها منتظر بودن تا این دو ایام برسن و بشینن پای سریال های تلویزیونی. جالبه که همیشه هم در این دو مناسبت سریال های طنز وجود داشت همراه با بازیگرانی که واقعا دوست داشتنی و طنز بودند. اما در چند سال اخیر این اتفاق کمتر داره میفته و در واقع خیلی از سریال های تلویزیونی تبدیل شدن به داستان هایی غمگین که بازیگرانی ناشناس دارند. البته اینکه ناشناس هستن مشکل نیست و بالاخره هر بازیگری از یه جایی شروع کرده، اما اونچه که اذیت کنندست اینه که دیگه خبری از اون بازیگران قدیمی مثل رضا عطاران و مرجانه گلچین و حمید لولایی و علی صادقی و غیره نیست. یه زمانی همه این بازیگران با هم سریال میساختن و بازی میکردن. مثلا در سال 1387 یادتون میاد سریال "بزنگاه" رو نشون میداد؟ این سریال با نقش آفرینی هنرمندان جذابی بود که حالا دیگه از هر کدومشون سنی گذشته. جالبه که دختر کوچولوی این سریال یعنی درسا خانوم که با بازی نیکی نصیریان بود هم بزرگ شده. اون موقع پنج سال سن داشت و حال برای خود صاحب شرکت و مدلینگ شده است. اما هنرمند دیگری که در این سریال خیلی بولد بود و هنوز هم به شدت پر طرفدار است، خانوم مرجانه گلچین می باشد. مرجانه گلچین خیلی ساله که تو این عرصه حضور داره و سوابق درخشان و دوست داشتنی از خود به جای گذاشته است.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در خانه باشکوه‌اش

مرجانه گلچین اولین بازی خود را از دهه شصت شروع کرد. او در سریال "آئینه" حضور یافت و در سن 17 سالگی اولین تجربه خود را کسب کرد. مرجانه گلچین این روزها 56 سال سن دارد اما درست به مانند دختران 26 ساله تیپ میزند. مرجانه بانو که یک عمر خنده بر لب مخاطب آورد، حالا کمی تا قسمتی از این فعالیت دوری کرده و بیشتر در اینستاگرام حضور دارد. وی شدیدا علاقه مند به عکس گرفتن های ژورنالی است و اونها رو در شبکه اجتماعی به اشتراک میگذارد. مرجانه گلچین در صفحه خود 2 میلیون دنبال کننده دارد همراه با 1578 پست منتشر شده. وی درست به مانند دختران بسیار جوان استایل دارد و آرایش می کند. او عکس و ویدیو های بسیاری از خود میگذارد و لایک و کامنت زیادی هم دریافت می کند. البته که خانوم بازیگر گاهی تبلیغات هم دارند. وی اینبار در یک لوکیشن بسیار لوکس تصویری از خود به اشتراک گذاشت و مورد توجه قرار گرفت.

مرجانه گلچین

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه دلدار گلچین از متولدین دهه چهل است. او در 2 اسفند 1347 در تهران به دنیا اومده و بازیگر سینما و تلویزیون است. خانوم بازیگر تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد که تجربه دوبله و همچنین گویندگی رو هم دارد.

مرجانه گلچین

ازدواج و طلاق

مرجانه گلچین حالا مجرد است، اما او سابقه ازدواج رو داشته و طلاق گرفته است. وی در سال ۷۵ – ۱۳۷۴ بود که با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد. البته که همسر خانوم بازیگر در اون زمان فیلمساز بودند و حتی در سریال "گریز و سقوط" به کارگردانی کریم آتشی نیز بازی کرد. اما نکته عجیب اینجاست که در ادامه با مخالفت همسرش مواجه شد و همین مسئله رابطه این زوج رو به طلاق و جدایی رسوند.

مرجانه گلچین

مادر نشدم چون بازیگری رو دوست داشتم

مرجانه گلچین میگه جمله من مادر نشدن شاید خیلی مختصر و کوتاه باشه، اما در واقع تصمیم گیری براش اصلا کار آسون و کوتاه مدتی نبود. دلیل مادر نشدن من اینه که من عاشق کارم بودم و این وقف کار بودنم با مادر شدن به شدت در تضاد بود و به خودم میگفتم بچه نیاز به رسیدگی و پرستاری داره و نمیتونم اون رو به بهانه کار به حال خودش رها کنم و همین شد که من اصلا مادر نشدم.

مرجانه گلچین

مهاجرت به انگلستان

خانوم بازیگر در سال ۱۳۷۴ بود که آخرین فیلم سینماییش رو بازی کرد و برای ادامه تحصیل به انگلیس رفت و ساکن شد. چرا که خواهر و برادر های وی در اونجا زندگی میکرند و مدتی رو مرجانه خانوم هم اونجا موند. اما دلتنگی نزاشت و نظرش برگشت و بک خورد به ایران.

مرجانه گلچین

عجیب ترین آرزو

دلم میخواد یه جایی برم که همه چی تمیز و شسته رفته باشه. همه دریا ها تمیز باشن و هیچ آشغالی تو خیابون ها نباشه.

یک مدینه فاضله ای رو همیشه متصورم که همچنین شرایطی رو داره و همه چیز در اونجا درست و اصولی هستش و وقتی عکسش رو می بینم خیلی عذاب می کشم.

مرجانه گلچین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها