|

بهترین بازار موبایل تهران / علاءالدین رو بابابزرگا میشناسن قدیمیه برو جاهای توپ و خفن

در این مطلب چندتا از بهترین بازار های موبایل تهران رو بهتون معرفی کردیم که در ارائه ی خدمات فوق العاده هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه در پی پیشرفت در زندگیشون هستن و برای این منظور نهایت تلاش خودشون رو میکنن چون نگاه ها به زندگی این روزا مثل بودن توی مسابقه شده و خب همه در حال بدو بدو هستن تا برنده ی این مسابقه حداقل در بین اطرافیان خودشون باشن که خب البته در صورتی که این رقابت باعث بهتر شدن زندگیتون و رسیدن به آسایش بیشتر بشه براتون خیلی خوبه ولی اگر یه جوایی تبدیل به حرص و طمع بشه و براتون وسواس به وجود بیاره و حتی شما رو آدم حسوری کنه که چشم دیدن این که کسی ازش جلو بزنه رو نداره به درد نمیخوره و خب میشه گفت بازی کثیفی خواهد شد پس در صورتی که میخواهید با دیگران رقابت کنید هم به خاطر خودتون باشه تا اینطوری زندگی و امورات اون براتون راحت تر بگذره.

البته که یه موضوعی که در این بین وجود داره این هست که شما میتونید با پیدا کردن بهترین ها در زمینه های مختلف یه تغییر و تحول شگرف در زندگیتون ایجاد کنید و کیفیت اون رو بی نهایت بالا ببرید که خب این موضوع رو باید برای خودتون تبدیل کنید به یه عادت و از چیزهای کوچک هم شروع کنید مثلا در صورتی که میخواهید با دوستان یه غذای دورهمی بخورید میتونید برای این منظور بهترین اکبر جوجه تهران رو پیدا کنید و از اون خرید داشته باشید و یا در صورتی که میخواهید ماشینتون رو بشورید برای این منظور از بین بهترین کارواش های تهران انتخاب داشته باشید و همینجوری برای هر کاری از بزرگ و کوچک به دنبال بهترین ها باشید تا بعد از یه مدت ببینید که چقدر لول زندگیتون بالا اومده و خب ما هم به شما برای پیدا کردن بهترین ها حداقل در سطح تهران کمک میکنیم تا سهمی در بهبود کیفیت زندگیتون داشته باشیم و حالا هم در این مطلب میخواهیم در خصوص بهترین بازارهای موبایل تهران صحبت کنیم و چندتاشون رو بهتون معرف کنیم، پس در ادامه برای شناختن اون ها با ما همراه باشید.

بهترین بازار موبایل تهران

پاساژ چارسو از بهترین بازارهای موبایل تهران

پاساژ چارسو طراحی بسیار مدرن و فضای لوکسی داره و در حال حاضر یکی از مقاصد محبوب برای خرید گوشی در تهران بشمار میاد. این پاساژ با تمیزی و نظم مثال زدنی و فوق العاده ای که داره تجربه ی دلپذیری از خرید لوازم الکترونیکی و موبایل رو بهتون ارائه میده. شما توی این پاساژ میتونید جدید ترین مدل های گوشی رو از برندهای معتبری مثل اپل، شیائومی و سامسونگ پیدا کنید و به راحتی لوازم جانبی مختلفی مثل لپ تاپ و کیف اون رو هم تهیه کنید.

یکی دیگه از ویژگی های متمایزی که این پاساژ رو به یکی از بهترین ها در تهران تبدیل کرده امکانات تفریحی موجود توی اون هست. این پاساژ یه فودکورت وسیع همراه با پنج تا سینما داره که در کنار هم به جذابیت های این مجموعه اضافه کردن و شما میتونید در کنار خرید تفریح هم داشته باشید.

آدرس سایت: charsou.com

شماره تماس: 61720000

آدرس حضوری: ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری و حافظ

بهترین بازار موبایل تهران

پاساژ پایتخت از بهترین بازارهای موبایل تهران

یکی از بهترین بازارهای موبایل در تهران پاساژ پایتخت هست که در خیابان میرداماد واقع شده و میشه ازش به عنوان یه مرکز خرید مدرن و شیک برای لوزم الکترونیکی یاد کرد که محصولات گسترده ای مثل لپ تاپ، موبایل لوازم جانبی، قطعات کامپیوتر و... رو ارائه میده و تا الان تونسته به یکی از مقاصد اصلی علاقمندان به تکنولوژی تبدیل بشه. همچنین این رو هم ذکر کنیم که فضای مرتب و تمیز این پاساژ سبب میشه که تجربه ی دلپذیری از خرید داشته باشید.

ساعت کاری این پاساژ از ساعت نه و نیم صبح تا نه و نیم شب هست و دسترسی آسونی هم داره چرا که به ایستگاه های بی آر تی و مترو میرداماد نزدیکه. در خصوص قدمت اون هم باید بگیم که از سال 79 فعالیت خودش رو آغاز کرده و حتی تونسته در سال 89 تندیس طلایی فروش محصولات الکترونیکی رو دریافت کنه. پس با همه ی این تعاریف برای خرید مکان مناسبیه.

آدرس سایت: cccenter.ir

شماره تماس: 02188886972

آدرس حضوری: خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان میرداماد

اینستاگرام: cccenter_paytakht

بهترین بازار موبایل تهران

بازار موبایل ایران از بهترین بازارهای موبایل تهران

بازار موبایل ایران که دو شعبه در تهران و همچنین یک شعبه در کرمان داره نه تنها به عنوان یکی از بهترین بازارهای موبایل در تهران بلکه در ایران بشمار میاد. شعبه ی اصلی این بازار در تهران توی خیابان حافظ و پایین تر از جمهوری واقع شده و دارای 14 طبقه هست که پنج طبقه اش تجاریه و یه فضای گسترده برای ارائه ی محصمولات الکترونیکی بشمار میاد. این مرکز امکانات رفاهی مختلفی رو هم ارائه میده مثل پارکینگ نه طبقه، کافی شاپ و رستوران و... تا از این طریق بتونه خرید رو برای شما راحت تر و دلپذیر کنه.

آدرس سایت: mobile724.com

شماره تماس: 6492 – 66645335

اینستاگرام: iran.mobile.market.original

آدرس حضوری شعبه 1: خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری

آدرس حضوری شعبه 2: بزرگراه آیت‌الله سعیدی، چهارراه یافت آباد، خیابان یافت آباد شرقی، جنب پارکینگ طبقاتی شهرداری منطقه 17

بهترین بازار موبایل تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها