|

بهترین اکبر جوجه تهران / دستور پخت اصیل و مازنی اکبر جوجه دست ایناس انگشتاتم میخوری

در این مقاله در خصوص بهترین اکبر جوجه های تهران صحبت کردیم و چندتا از اون ها رو بهتون معرفی کردیم که کیفیتشون عالیه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تلاش برای دستیابی به بهترین ها برای هر کسی باید اهمیت داشته باشه چرا که آدمی که به کم قانع بشه مسلما توی زندگیش پیشرفتی حاصل نمیشه و همیشه اون پایین پایین ها میمونه ولی خب در عوض اونی که برای خودش ارزش قائله و خودش رو لایق بهترین ها میبینه باید منتظر این باشه که زندگیش روز به روز به سمت بهبود، پیشرفت و رشد بره و در نهایت به عنوان فرد موفق بین فک و فامیل شناخته بشه که خب اصلا از این به کنار کیه که بدش بیاد زندگیش راحت باشه و بدون سختی و دردسر روزگارش بگذره مسلما هیچ کس پس باید برای این که بهترین ها رو در زندگی از آن خودتون کنید تلاشتون رو به کار بگیرید مثلا در صورتی که میخواهید ماشینتون در مدت زمان کوتاه خراب نشه باید بگردید و با توجه به بودجه تون بهترین ماشین رو برای خودتون بخرید و یا در صورتی که ماشینتون خراب شد برای تعمیر اون رو به بهترین تعمیرگاه های ماشین ببرید تا بهترین نتیجه عایدتون بشه.

پس با این حساب باید از کوچکترین کارها شروع کنید برای جذب بهترین ها برای خودتون مثلا در صورتی که میخواهید با رفقا یه دورهمی داشته باشید اون هم در یه فضای خوب و شیک و پیک میتونید بهترین کافه های تهران رو برای این منظور پیدا کنید و با سر زدن بهشون دورهمی تون رو بسیار باشکوه تر و هیجان انگیز تر از چیزی که هست برگزار کنید. پس ببینید که لزوما برای پیدا کردن بهترین ها قرار نیست که کار شاقی کنید تنها باید با یه سرچ ساده در اینترنت به جستجوی اون ها باشید و صد البته که مهم نیست که برای چه منظور و چه کاری بهترین رو میخواهید یعنی یه کار بزرک باشه و یا یه کار روزمره و عادی وخب حالا ما هم برای پیدا کردن بهترین ها در شهر تهران در زمینه های مختلف بهتون کمک میکنیم به همین دلیل امروز میخواهیم در خصوص یکی از بهترین های خوشمره براتون صحبت کنیم و چندتا از بهترین اکبر جوجه های تهران رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین اکبر جوجه تهران

رستوران اکبر جوجه انقلاب

یکی از بهترین رستوارن های اکبر جوجه تهران که بسیار بنام و معروف هست توی خیابون انقلاب قرار داره و به قدری کیفیت اکبر جوجه ی ارائه شده در این رستوارن همراه با دوغ محلی و مخلفات شمالی که ارائه میکنه خوب هست که شما با یه بار امتحان کردنش بدون شک مشتری دائمش خواهید شد. این رستوران از محیط بسیار دنج و دلنشینی برخورداره و مناسب گذران وقت با خانواده و دوستانه. از امکانات ویژه ی اون میشه به داشتن صندلی کودک و همچنین پیک رایگان اشاره کرد.

این رستوران توی موقعیت مکانی مناسبی قرار داره و نزدیک به ایستگاه متروی چهارراه ولیعصر و همچنین ایستگاه اتوبوس سفارت هست که سبب شده دسترسی به این رستوران بسیار راحت باشه. همچنین این رستوران به پاساژ علاءالدین و ساختمان آلومینیم نزدیک هست که میشه اون رو یه امتیاژ ویژه بشمار آوورد. این رو هم ذکر کنیم که تنها غذای این رستوران اکبر جوجه هست و تمام.

بهترین اکبر جوجه تهران

رستوران اکبر جوجه سرخه حصار

یکی دیگه از رستوران های معروف اکبر جوجه در تهران اکبر جوجه ی سرخه حصار هست که توی خیابان سامانی و شریفیانت قرار داره و میشه گفت که اکبر جوجه هاش به قدری خوبه که مورد تائید هر شکم گردانی میتونه واقع باشه. این رستوارن پیک ویژه در محل داره. از لحاظ موقعیت مکانی هم توی مجاورت ترمینال اتوبوسرانی شرق و همچنین جایگاه سوخت یاسینی قرار داره. همچنین این اکبر جوجه نزدیک به ایستگاه مترو تهرانپارس و همچنین ایستگاه اتوبوس بهار هست که همین موضوع سبب شده که دسترسی به این رستوران بسیار آسون بشه.

بهترین اکبر جوجه تهران

رستوران اکبر جوجه سید خندان

رستوران اکبر جوجه سید خندان از نظر خیلی از عاشقان اکبر جوجه و شکم گردان ها با اختلاف بسیار بالا بهترین رستوران اکبر جوجه در تهران هست که توی منطقه ی سید خندان و خیابان میر مطهری قرار داره. کیفیت بی نظیر اکبر جوجه های این رستوران بسیار مورد پسند مشتریان هست. این رستوران نزدیکی پل سید خندان، بیمارستان رسالت، بوستان جلف و مرکز خرید اندیشه قرار داره. ایستگاه متروی چیتگر و ایستگاه اتوبوس سید خندان نزدیکترین مراکزی هستن که میشه با استفاده ازشون و حمل نقل عمومی به این رستوران رسید.

بهترین اکبر جوجه تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها