|

گیاهان آپارتمانی با گل قرمز / مشکی رنگ عشق نیس اون قرمزه که شور و هیجان میاره تو خونه

در این مقاله چندتا از گیاهان آپارتمانی با گل قرمز رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون زیبایی بینظیری به فضا ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گیاهان آپارتمانی میتونن فضا رو جوری زیبا و خاص جلوه بدن که حد و حساب نداشته باشه به همین دلیل هست که از قدیم الایام استفاده از این زیبارویان بین ما ایرانی ها مرسوم بوده و هست و خیلی هامون دوست داریم که فضا رو با وجود اون ها زیباتر از اون چیزی که هست نشون بدیم و جلوه ی خاص و بینظیری به محیط ببخشیم و در این بین اصلا فرقی نمیکنه که خونمون ویلایی باشه و حیاط دار و یا آپارتمانی شما میتونید برای هر دو فضا گل و گیاه تهیه کنید و دستتون توی انتخاب هم باز خواهد بود مثلا میتونید از گیاهان چسبنده مخصوص دیوار برای حیاط استفاده کنید و یا گیاهان آپارتمانی مناسب پذیرایی رو برای فضا داخلی خونه و در کل با وجودشون زیبایی بی حد و حصری به فضا ببخشید.

البته که شما باید در این بین به این که گیاهتون برای نگهداری به چه شرایطی نیاز داره هم توجه کنید مثلا در صورتی که از بین گیاهان آپارتمانی سایه دوست یکی رو برای خونتون تهیه میکنید باید اون رو در جایی از منزلتون قرار بدید که نور زیاد و مستقیم بهش نخوره چون در این صورت باید منتظر مرگ گیاهتون باشید پس با این حساب باید به نگهداری از گل و گیاه به شکل یه مسئولیت نگاه کنید که وقتی قبولش میکنید تمام و کمال برای درست انجام دادن اون تلاشتون رو بذارید وسط. البته که در این بین یه موضوع دیگه که وجود داره این هست که گل و گیاه از نظر ظاهری با هم متفاوت هستن هر چند که همشون کارشون زیباسازی فضاست حالا با هر ریخت و قیافه ای که دارن ولی یه عده دوست دارن که یه سری گیاه خاص رو نگه دارن مثل گیاهان آپارتمانی با گل قرمز که میتونن نقطه ی کانونی در دکور ایجاد کنن که حالا چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم.

گیاهان آپارتمانی با گل قرمز

گل آنتوریوم قرمز

یکی از زیباترین گیاهانی که هر کسی میتونه در فضای خونش نگهداری کنه گل آنتوریوم قرمز هست که حتی بدون گل هم زیبایی خاص و منحصر به فرد خودش رو داره چرا که برگ های کشیده و قلبی شکل این گیاه میتونن به تنهایی دلیل زیبایی اون باشن. از جذابیت های خارق العاده ی این گیاه میشه به این که میتونه توی تمام طول سال گل بده اشاره کرد. آنتوریوم قرمز از ارتفاع 25 تا 30 سانتیمتر برخورداره و میتونه حتی به عنوان یه تصفیه کننده ی هوای عالی در خونه بشمار بیاد و هوای تازه و تر و تمیز رو مهمون ریه هاتون کنه. این زیبارو برای رشد نیاز به رطوبت متوسط و همچنین یه برنامه ی آبیاری منظم داره.

گیاهان آپارتمانی با گل قرمز

گل ارکیده قرمز

به نظر خیلی ها نگهداری از گل ارکیده میتونه دشوار باشه در حالی که نگهداری از همه ی گل های ارکیده کار سختی نیست چرا که به عنوان مثال یه نوع گل ارکیده به اسم فالانوپسیس وجود داره که از قابلیت رشد و پرورش سریع برخوداره و شما میتونید اون رو در هر آپارتمانی و با هر شرایطی نگهداری کنید که خب گل هاش هم به رنگ قرمز هست و از این رو میتونه در فضای شما نقطه ی کانونی ایجاد کرده و او رو شیک و پیک تر جلوه بده. البته که باید این رو بدونید که ارکیده ی قرمز به خاک گلدون نیازی نداره و توی مخلوط پرلیت و کوکوپیت میتونه بدون آفات گیاهی خانگی به خوبی رشد کنه. ریشه های این گیاه نیازی به هوا ندارن پس باید ابیاری اون رو طوری انجام بدید که هوا به ریشه هاش نرسه.

گیاهان آپارتمانی با گل قرمز

گل کالانکوئه

کالانکوئه یکی از گیاهانی هست که از برگ های سبز گوشتی برخورداره و غنچه های اون به شکل دسته جمعی رشد میکنن و شاید براتون جالب باشه که بدونید این گیاه در سال تنها برای یکبار گل میده و در زمان گلدهیش هم نیاز به نور بیشتری داره طوری که باید حدود نصف شبانه روز رو در معرض نور غیر مستقیم خورشید قرار بگیره. دوره ی گلدهی این گیاه هم چیزی بین 6 الی 8 هفته هست. این رو هم در مورد این گیاه ذکر کنیم که به سرمای هوا حساس هست و از این رو باید اون رو در محلی از خونه نگهداری کنید که دمای متوسط داره.

همچنین در خصوص شرایط رشد این گیاه باید به این که در جایی که هوا در جریان هست نگهدای بشه توجه کنید چرا که بودن در یه فضا با هوای راکد اون رو از بین میبره.

گیاهان آپارتمانی با گل قرمز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها