|

جدیدترین اکسسوری کیف زنانه که حسابی ترند شدن / ظاهر جذابت رو باهاشون کامل کن

یکی از ترندهای دنیای مد و فشن، اکسسوری های کیف زنانه ست که خیلی بیشتر از قبل بهش توجه میشه و میتونید اون رو در هفته های مد جهانی ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه به مد روز گشتن کار چندان سختی نیست و شما می تونید در لحظه از آخرین ترندهای روز جهان در زمینه مد و فشن مطلع بشید و اون رو به راحتی تهیه کنید. رنگ های ترند، زیورآلات مد روز اروپا و جهان، مدل ها و طرح های لباس، آخرین محصولات آرایشی و بهداشتی، به روز ترین مدل های کیف و کفش و ده ها مورد دیگه که دسترسی به اطلاعات پیرامون اون ها و تهیه کردنشون چندان سخت نیست.

یکی از ترندهای دنیای مد و فشن، اکسسوری های کیف زنانه ست که خیلی بیشتر از قبل بهش توجه میشه و میتونید اون رو در هفته های مد جهانی ببینید. در بیشتر کالشن های برندهای معروف، آویزون کردن جاسوئیچی، دستمال ابریشمی، کلیپس مو، زنجیر و… به دسته‌ کیف های زنانه خیلی دیده میشد که نشان از ترند شدن اکسسوری های کیف داره. در این مطلب در مورد زیباترین و جدیدترین اکسسوری های کیف زنانه صحبت می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

accesory-kif-6

اکسسوری کیف چیه؟

هر شی و وسیله ای که به کیف آویخته میشه و نقش زینتی رو برای استایل ایفا میکنه، اکسسوری کیف نامیده میشه. این وسیله تزئینی میتونه جاسوئیچی، عروسک، تور و روبان، مروارید و نگین، زنجیر و دستمال ابریشمی و ترکیبی از این ها باشه.

accesory-kif-4

هرچند که در دنیای مد و در بین برندهای بزرگ دنیا و شوهایی که برگزار میکنن، گاهی در استفاده از اکسسوری های کیف اغراق میشه و اشیاء بزرگ و چشمگیری از کیف ها آویخته میشن اما در دنیای واقعی کمتر مورد استفاده قرار میگیره و اکثر افراد، از همون اکسسوری های معمول که ازشون نام بردیم استفاده می کنن.

accesory-kif-12

accesory-kif-3

اکسسوری های عروسکی و فانتزی

یک سری از اکسسوری های کیف که حالت عروسکی و فانتزی دارن، مورد توجه تینیجرها و دختران جوان قرار میگیرن که با استایل های اسپرت و کژوال و همینطور لباس های با رنگ های پاستلی هماهنگ تر هستن.

accesory-kif-7

accesory-kif-5

اکسسوری های تور و روبان و مروارید

اکسسوری های کیف که با تور، روبان و مروارید ساخته میشن بیشتر مورد توجه زنان جوانی که دنبال تنوع در استایل خودشون هستن اما علاقه ای به اکسسوری های فانتزی ندارن، قرار میگیرن. استفاده از این اکسسوری های کیف مخصوصا برای مهمونی ها، ظاهر جذابی به شما خواهند داد.

accesory-kif-11

accesory-kif-9

accesory-kif-1

اکسسوری های خاص با معنای شخصی

خیلی از افراد هم هستن که علاقه ای به اکسسوری های کیف موجود در بازار ندارن و وسایل و اشیای خاص خودشون رو که برای اون ها معنای ویژه ای داره، مثلا یادگاری از فرد عزیزی هست یا یادآور خاطرات خوبی براشون هست رو به کیف روزمره خودشون آویزون می کنن.

accesory-kif-13

accesory-kif-8

اگر به آراستگی و زیبایی خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها