|

کدوم رنگ ابرو به پوستم میاد؟ / دیدی بعضیا رنگ بد میذارن آرایش نمیکنن روح میشن تو نشو

در این مقاله در خصوص این که چه رنگ ابرویی به هر رنگ پوستی میاد صحبت کردیم تا بهترین انتخاب رو در این زمینه داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر کسی به دنبال راه هایی برای زیباتر جلوه دادن ظاهر و استایل خودش هست چرا که زیبایی باعث میشه که اعتماد به نفس شما بالا بره و اینطوری توی جامعه موثرتر عمل کنید مثلا در صورتی که شما برای مصاحبه ی کاری لباس مناسب  مصاحبه ی کاری رو بپوشید مسلما موقع صحبت کردن با اقتدار بیشتری صحبت میکنید و ایمانتون به خودتون بیشتر خواهد بود اینطوری امکان این که کار موردنظر رو از آن خودتون کنید بسیار بیشتر خواهد بود پس باید برای این که هم خودمون حالمون خوب باشه و هم دیگران اون احترامی رو که میخواهیم رو برامون قائل باشن باید به ظاهر و استایل توجه ویژه داشته باشیم که خب خوشبختانه این موضوع این روزا بسیار راحت تر از گذشته هست چرا که دسترسی به اینترنت آسونه وشما هر سوالی در خصوص مد وفشن داشته باشید رو میتونید با یه سرچ ساده پاسخ بدید.

البته که در این بین برای ساختن ظاهر و استایل خوب توجه به جزئیات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست مثلا در مورد آرایش که یه کاری میکنه زیبایی های چهره ی شما بولد شده و ایرادات اون کاور بشه و در نهایت زیباتر بشید باید مهارتتون رو در این زمینه بالا ببرید مثلا در صورتی که میخواهید ریمل بزنید باید به این که چیکار کنم مژه هام موقع ریمل زدن بهم نچسبه فکر کنید و خب این کار رو طوی انجام بدید که این اتفاق نیفته و ظاهرتون بد دیده نشه و یا مثلا در صورتی که میخواهید صورتتون رو با رنگ کردن موهاتون زیباتر به نظر بیارید باید به این که چه رنگ مویی بهتون میاد توجه کافی داشته باشید مثلا در صورتی که پوستتون گندمی هست باید بهترین رنگ مو برای پوست گندمی رو برای گذاشتن انتخاب کنید. حالا در این بین یه عده هم هستن که ابروهاشون رو رنگ میذارن که خب این دسته هم باید دقت کنن که با توجه به رنگ پوستشون چه رنگی به ابروهاشون میاد تا وقتی که آرایش ندارن با رنگ ابروهاشون بی روح و بد دیده نشن چون بعضیا که رنگ ابرو رو اشتباه انتخاب میکنن این اتفاق براشون میفته، که خب حالا در ادامه ی این مقاله در خصوص این که چطور  رنگ ابروتون رو با توجه به رنگ پوستتون انتخاب کنید صحبت میکنیم تا یه وقت شما انتخاب اشتباه نداشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ ابرو3

رنگ ابرو برای پوست روشن با ته رنگ صورتی

در صورتی که رنگ پوستتون طوری هست که موقع خجالت کشیدن به رنگ قرمز و یا صورتی درمیاد این معنی رو میده که پوستتون ته رنگ صورتی داره پس در صورتی که پوست روشن با ته رنگ صورتی دارید باید رنگ پوست خودتون رو با استفاده از یه رنگ بلوند روشن که کمی به رنگ دودی و خاکستری تمایل داره و همچنین بیش از اندازه به زرد و نارنجی نمیزنه تکمیل کنید. اما درصورتی که موهاتون تیره هست و پوست روشنی دارید بهتره که رنگ انتخابیتون قهوه ای روشن متمایل به دودی باشه.

رنگ ابرو برای پوست زیتونی

در صورتی که رنگ پوستتون زیتونی هست میتونید از رنگ قهوه ای روشن تا متوسط برای رنگ ابروهاتون استفاده کنید. همچنین در صورتی که رنگ پوستتون به راحتی برنزه میشه و رنگ زیتونی داره میتونید از رنگ قهوه ای متوسط استفاده کنید و مطمئن باشید که رنگ قهوه ای شما در مقابل پوستتون به خوبی خودش رو نشون بده و چهره تون رو زیباترو بشاش تر از اون چیزی که هست نشون بده.

رنگ ابرو2

رنگ ابرو برای پوست تیره

در صورتی هم که رنگ پوست تیره دارید از یه رنگ قهوه ای مات استفاده کنید و در صورتی هم که رنگ پوستتون بیشتر به تیرگی و سیاهی میزنه از یه رنگ قهوه ای روشن تا متوسط استفاده کنید و به این موضوع حتما دقت کنید که باید یه رنگی رو انتخاب کنید که تا دو درجه از پوستتون روشن تر باشه چون در این حالت هست که رنگ موردنظر به پوستتون میاد و به قولی روی صورتتون میشینه و چهره تون رو جذاب تر از چیزی که هستید نشون میده.

رنگ ابرو4

انتخاب رنگ ابرو متناسب با پوست سبزه

برخلاف اون دسته از افرادی که پوستشون سفید هست رنگ ابروی روشن به پوست های سبزه میاد و چهره این افراد رو بازتر و زیباتر نشون میده. به همین دلیل توصیه میشه که از رنگ موی روشن استفاده کنید تا به رنگ ابرو و پوستتون بیاد. در صورتی هم که با داشتن پوست سبزه رنگ موتون از گروه زیتونی هست بهتره که ابروها رو کاملا روشن کنید.

رنگ ابرو1

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها