|

بهترین قنادی های تهران / اینجا میتونی یه عالمه شیرینی تست کنی پولم ندی ولی مشتری میشی

در این مقاله چندتا از بهترین قنادی های تهران رو بهتون معرفی کردیم که میتونید خوشمزه ترین شیرینی های عمرتون رو ازشون بخرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اونی که در زندگی بهترین ها رو برای خودش میخواد ناخودآگاه با انرژی که میفرسته کاری میکنه که دیگران هم بهترین ها رو در اختیارش قرار بدن مثلا در صورتی که در فامیل شما فردی باشه که خیلی به خودش اهمیت بده وقتی که اون فرد بخواد بیاد خونتون به هول و ولا میفتید که بهترین پذیرایی رو ازش داشته باشید تا به قولی جلوش شرمنده نشید و خب کیه که واقعا بدش بیاد که جای یه همچین آدمایی باشه؟ مسلما هیچ کس ولی خب برای این که در یه همچین جایگاهی قرار بگیرید در وهله ی اول باید به خودتون ثابت کنید که آدم ارزشمندی هستید و لیاقتتون بهترین هاست و خب کم کم دیگران هم وقتی میبینن که شما برای خودتون این همه ارزش و احترام قائل هستید شروع میکنن بهتون احترام گذاشتن. ولی خب حالا برای این مظور از کجا باید شروع کنیم؟

خب یکی از راه های رسیدن به این هدف تلاش برای به دست آووردن بهترین هاست یعنی در صورتی که شما توی هر اموری از جزئی ترین تا کلی ترین بهترین رو برای خودتون بخواهید یه جوری کیفیت زندگیتون بالا میره که حد و حساب نداره مثلا ماشینتون خراب شده برای تعمیرش بدون درنگ به سراغ بهترین تعمیرگاه های ماشین در تهران برید میخواهید با دوستانتون دورهمی داشته باشید بهترین کافه های تهران رو برای این منظور پیدا کنید و یا مثلا برای آخر هفته میخواهید برید پیک نیک زیباترین روستاهای اطراف تهران رو برای این منظور پیدا کرده و برای گذران اوقات فراغتتون به اون ها سر بزنید و خب همین طوری کم کم و رفته رفته از هر چیزی بهترینش رو در اختیارتون خواهید داشت و افراد هم روا نمیبینن که کمتر از بهترین ها رو در اختیارتون قرار بدن. حالا ما هم در این سری از مقالات خودمون به شما برای پیدا کردن بهترین ها در زمینه های مختلف کمک میکنیم تا کارتون راحت تر بشه و حالا هم در این مقاله میخواهیم در خصوص بهترین قنادی های تهران صحبت کنیم و چندتاشون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همراه باشید.

بهترین قنادی های تهران

قنادی بی‌بی

امکان نداره که شما تهرانی باشید و اسم شیرینی فروشی بی بی رو نشنیده باشید چرا که این قنادی یکی از معروف ترین ها و قدیمی ها در تهران هست.

این شیرینی فروشی به کیک های شکلاتیش بسیار معروفه طوری که حتی اگه طرفدار این مدل از کیک ها نباشید مسلما با یه بار تست کردن اون ها در این شیرینی فروشی نظرتون عوض خواهد شد. در واقع محصولات این قنادی مثل یه اثر هنری میمونن که طعم ها و مزه های خاص و خوشمزه رو گرد هم آووردن طوری که هرکسی با مزه کردنشون قند تو دلش آب بشه. به همین دلیل هست که این قنادی روزانه یه عالمه مشتری داره و هر کسی تا به حال ازش خرید داشته راضی بوده و بعد از یه مدت مشتری ثابت شده، پس با این حساب برای شیرین کردن کامتون برای یه بار هم که شده شیرینی های این قنادی رو تست کنید.

آدرس شیرینی فروشی بی بی:

یوسف‌آباد، میدان کلانتری، خیابان مدبر، نبش خیابان ۳۰، ۰۲۱۸۸۰۰۷۷۷۰

شهرک غرب، بلوار فرح‌زادی، جنب پارک نیما، پلاک ۴۰

بهترین قنادی های تهران

قنادی سوئیت بلیس

سوئیت بلیس هم یکی دیگه از بهترین شیرین فروشی ها در تهران بشمار میاد که شروع کارشون تا معروفیتشون بسیار الهام بخش و جذابه؛ داستان از این قراره که این شیرینی فروشی در ابتدا کارش رو از خونه شروع کرد و شیرینی های خونگی رو برای فروش روانه ی بازار کرد و بعد رفته رفته که اسم در کرد و معروف شد تبدیل شد به یکی از قنادی های معروف و به نام در تهران.

شما در این مجموعه میتونید شیرینی های جالب و جدید رو تست کنید و همچنین چیز کیک و کیک هویچ این قنادی بسیار معروفه به همین دلیل پیشنها میکنیم که برای یکبار هم که شده اون ها رو تست کنید. پس در صورتی که به دنبال یه شیرینی فروشی خوب و با کیفیت هستید نباید به سادگی از کنار سوئیت بلیس رد بشید.

آدرس سوئیت بلیس:

نیاوران، خیابان باهنر، بعد از پمپ بنزین، پلاک ۱۹۲، ۰۲۱۲۲۸۲۵۰۱۶

بهترین قنادی های تهران

قنادی اِکلِر

خب بریم سراغ یه قنادی دیگه یعنی اکلر که یکی از بهترین ها در سطح شهر تهران هست و تا کنون تونسته اسم و رسم بسیاری در بین قنادی های تهران در کنه و هر کسی که ازش خرید داشته راضی بوده. یکی از دلایل معروفیت این قنادی شیرین ماکارون تولیدی در اون هست که همون شیرینی های گرد و رنگی هستن که اختراع فرانسوی های خوش خوراکن و در نوع خودشون فوق العاده اند. پس در صورتی که میخواهید حس بودن در فرانسه رو تجربه کنید شیرینی های این مجموعه رو تست کنید.

آدرس شیرینی فروشی اِکلِر:

خیابان فرشته، خیابان بوسنی، خیابان دکتر حسابی، پلاک ۱۵، ۰۲۱۲۲۳۹۴۲۵۱

بهترین قنادی های تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها