|

هزینه های سفر به قبرس / با این ترفند بلیط هواپیماش در حد یه سفر داخلی برات آب میخوره

در این مقاله در خصوص هزینه های سفر به قبرس براتون صحبت کردیم تا بدون دغدغه از حساب و کتاب به این سفر خاطره انگیز برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که از ساختن خاطرات خوش برای خودش  و اطرافیان بدش بیاد؟ مسلما هیچ کس ولی خب هر کسی برای این منظور راه های مختلف خئودش رو داره مثلا یه نفر برای این که با رفقاش اوقاتش رو بگذرونه میره و بهتره کافه های شهر رو برای این منظور پیدا میکنه و برای دورهمی با دوستاش یکی از اون ها رو انتخاب میکنه و اینطوری ساعات خوشی رو در کنار دوستانش سپری میکنه طوری که هر موقع یادش میفتن از لذتبخش بودنش تعریف کنن و یا یه نفر در این بین برای این که به خودش و خانواده اش خوش بگذره ترجیح میده مثلا برای پیک نیک آخر هفته یه جا رو پیدا کنه که با خانواده اونجا دور هم جمع بشن و اوقات فراغتشون رو بگذرونن و خاطره سازی کنن ولی در این بین یکی از بهترین راه ها برای خاطره سازی رفتن به سفر هست.

در اصل شما سفر رو میتونید در هر حالتی برید با خانواده، دوستان، همکارا، همسر و یار و حتی تنهایی و خب در هر حالت شما یه تجربه ی فوق العاده به دست خواهید آوورد و به قولی هر حالت اون یه کیفی براتون خواهد داشت و این وسطم هم بیشتر خودتون رو میشناسید و هم اون افرادی که باهاتون سفر اومدن رو چرا که در طول سفر یه سری اخلاق ها و رفتارهای خودتون و یا دیگران رو میشه که شاید اصلا قبل از اون ازشون خبر نداشتید که خب این در نوع خودش بسیار جالبه. حالا اما هر سفری برای خودش خرج داره و خب افراد دوست دارن قبل از این که راهی سفری بشن در جریان این خرج و مخارج قرار بگیرن و بعد دل بدن به راه و راهیه سفر بشن که خب ما در این سری از مقالات خودمون در خصوص هزینه های لازم برای سفرهای متنوع براتون صحبت میکنیم و حالا هم در این مقاله میخواهیم درباره ی هزینه های سفر به قبرس شمالی بگیم، پس در صورتی که میخواهید در این باره بدونید با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به قبرس

سفر به قبرس وقتی نمیشه صفرای حساب بانکیتو شمرد

سفرهای لاکچری در صورتی که پولش باشه مسلما گوشت میشه به تن آدم چرا که شما هیچ گونه دردسر و زحمتی در طول سفر متحمل نخواهید شد پس در صورتی که میخواهید به قبرس با این شرایط سفر کنید باید برای وهله ی اول بلیط هواپیما رزرو کنید که بلیط اون از تهران و به ازای هر نفر با پرواز ترکیش برابر با 21 میلیون و 950 هزار تومان خواهد بود.

بعد از رسیدن به این جزیره هم باید به فکر محل اقامتتون باشید که خب برای این منظور هتل های پنج ستاره میتونن گزینه ی مناسبی باشن مثلا شما باید برای اقامت در هتل کنکورد لاکچری ریزورت به ازای دو نفر و هر شب در یه اتاق دوتخته با ویوی دریا مبلغ ۲۰,۷۵۱,۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به قبرس

برای خورد و خوراک هم میتونید از رستوارن های لاکچری در این جزیره استفاده کنید و با صرف غذاهای لذیذشون لذت ببرید مثلا در خانه استیک فوآمو میتونید هم غذای خوشمزه میل کنید و هم شاهد موسیقی و اجرای زنده باشید.

هزینه های سفر به قبرس

سفر به قبرس وقتی هم پی عشق و حالی هم پس انداز

خب یه وقت هایی هست که شما برای رفتن به یه سفر شاید از اول سال برنامه ریزی کنید تا بالاخره بتونید که اون سفر رو در آخر سال برید که خب باز هم این خیلی خوبه چرا که شما برای تفریح در زندگی خودتون برنامه ریزی دارید و همین موضوع شما رو  جوون نگه میداره و خب در صورتی که حالا برای سفر قبرس رو انتخاب کردید برای تهیه ی بلیط هواپیما میتونید بگردید و اقتصادی ترین اون ها رو پیدا کنید مثلا شما میتونید با ایرلاینی مثل Ajet به ازای بلیط هر نفر از تهران تا قبرس مبلغ 9 میلیون و 420 هزار تومان پرداخت کنید.

بعد از رسیدن به مقصد هم باید به فکر محل اقامت باشید که خب برای این منظور میتونید هتل های با ستاره کمتر رو انتخاب کنید مثلا شما باید در هتل پرنس این گیرنه که سه ستاره هست به ازای هر شب و برای دو نفر و یه اتاق دو تخته مبلغ 5 میلیون و 370 هزار تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به قبرس

برای صرف غذا هم میتونید به رستوران های ارزان قیمت و اقتصادی در این جزیره سر بزنید مثل رستوران میهم بای ایشتا که نرخ غذاهاش ارزونه.

هزینه های سفر به قبرس

سفر به قبرس وقتی اهل ماجراجویی هستی و برات مهم نیس سفر سخت بگذره

خب این بخش از مطلب هم به اون دسته از افرادی تعلق داره که میخوان در ارزون ترین حالت به قبرس برن که خب برای تهیه بلیط هواپیما میتونن منتظر پروازهای لحظه آخری باشن که البته برخی از اون ها بدون بار هستن مثلا شما با ایرلاینی مثل Ajet باید برای ی پرواز لحظه آخری مبلغ 6 میلیون و 880 هزار تومان پرداخت کنید.

برای اقامت هم میتونید از هاستل استفاده کنید که از هتل خیلی ارزون تره مثل هاستل Bluesuite. برای خورد و خوراک هم میتونید کنسرو با خودتون ببرید فقط دقت کنید که قوطی کنسرو فرورفتگی نداشته باشه و از نظر ظاهری سالم باشه.

هزینه های سفر به قبرس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها