|

رنگ کردن مو با لبو/ رنگ پاییزی موهاتون رو با خوراکی محبوب این فصل بسازید ارزان و زیبا

در این مقاله در خصوص رنگ کردن مو با لبو صحبت کردیم که یه خوراکی محبوب در پاییز و زمستون هست و میتونه رنگ فوق العاده ای به موهاتون ببخشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی آدم ها دوست دارن که در زیباترین حالت ممکن در اجتماع ظاهر بشن ولی خب یه سری ها هستن که این موضوع رو تنها در حد دوست داشتن نگه میدارن و یه عده ی دیگه هم هستن که برای رسیدن به این منظور نهایت تلاش خودشون رو میکنن و راه های مختلفی رو تست و امتحان میکنن مثلا به دنبال ارتقای استایلشون میرن تا با زدن استایل شیک زیباتر به نظر بیان چرا که میدونید که تیپ خوب میتونه تمام عیب و ایرادهای موجود در اندام شما رو اصلاح کرده و شما رو خوش اندام تر به نظر بیاره مثلا در صورتی که میخواهید لاغر دیده بشید میتونید استایل فلورال یا همون گل گلی همراه با گل های ریز بزنید که با ایجاد خطای دید شما رو ظریف تر و لاغرتر از اون چیزی که هستید به نظر میاره.

یا مثلا شما میتونید برای زیباتر به نظر رسیدن به سراغ میکاپ برید که در صورتی که با لوازم آرایشی خوب انجام بشه میتونه یکی از بی خطرترین راه های زیباسازی براتون بشمار بیاد مثلا در صورتی که صورتتون جوش داره میتونید به سراغ بهترین کرم پودر برای پوست جوش دار برید که نه تنها جوش ها رو کاور میکنه بلکه با فرمولاسیون خاص و گیاهی که داره موجب از بین رفتن اون ها پس از یه مدت استفاده از کرم میشه. البته که کار زیباسازی همین جا تموم نمیشه و خانوم ها برای این که خوشگلتر به نظر برسن خیلی دستشون باز هست و برای این منظور میتونن به سراغ رنگ موهای زیبا هم برن و با وجود اون ها صورتشون رو به زیبایی هر چه تمام تر قاب بگیرن ولی خب در این بین یه عده هستن که از سوختن و یا وز شدن موهاشون بعد از رنگ میترسن که خب پیشنهاد ما برای این دسته از افراد استفاده از رنگ موهای طبیعی هست به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص رنگ کردن مو با لبو باهاتون صحبت کنیم که یه خوراکی پاییزی هست و میتونه موهای شما رو به زیبایی هر چه تمام تر دربیاره بدون این که ضرری براتون داشته باشه، پس در ادامه برای بیشتر دونستن در این باره با ما همراه باشید.

رنگ کردن مو با لبو

چرا لبو؟

رنگ کردن مو با استفاده از لبو از قدیم الایام بسیار رایج بوده و روش متداولی بشمار میاد که این روزا هم در اینستاگرام ترند شده. در اصل لبو یه گیاه طبیعی هست که خواص رنگدهی داره و از این رو میتونه موهای شما رو رنگ زیبایی ببخشه.

البته که رنگ باقیمونده از لبو میتونه در موهای مختلف متنوع باشه مثلا شما میتونید شاهد رنگ قرمز، بنفش، زرد و بنی باشید و خب این موضوع یه جورایی شانسی هست. اما خب به این که یه بار امتحانش کنید میارزه چرا که یه روش طبیعی و غیر شیمیایی بشمار میاد و که هیچ گونه آسیبی به موهاتون نمیزنه و برای اون دسته از افرادی که از استفاده از مواد شیمیایی قوی برای رنگ مو فراری هستن بسیار روش مناسبیه. پس با این حساب بریم که طریقه ی رنگ کردن موها با این ماده رو یاد بگیریم.

رنگ کردن مو با لبو

مواد لازم برای رنگ کردن مو با لبو

لبو: یه دونه  به مقدار لازم

سرکه (اختیاری): چند قطره

مخلوط کن یا ظرف مناسب

شامپو و نرم کننده

لبو2

طریقه ی رنگ کردن مو با لبو

برای این منظور در ابتدا باید لبو رو خرد کرده و داخل قابلمه بریزید و آب رو هم به مقدار لازم به قابلمه اضافه کنید و بعد قابلمه رو روی حرارت قرار بدید تا آب اون به جوش بیاد و در صورتی که مایل بودید چند قطره سرکه هم به آب اضافه کنید تا لبو رنگ بیشتری پس بده.

دقت کنید که باید اجازه بدید که آب لبو برای نیم ساعت بجوشه چرا که کاملا رنگ بگیره و بعد از گذشت این مدت زمان باید قابلمه رو از روی حرارت بردارید و اجازه بدید که لبوها خنک بشن و حالا اون ها رو از آب جدا کنید و داخل مخلوط کن و یا ظزف مناسی قرارشون بدید و به خوبی با دستگاه و یا یه قاشق اون ها رو له و پوره کنید طوری که یه خمیر یکدست درست بشه.

حالا خمیر لبوی به دست اومده رو به خوبی روی موهای تمیز و خشک خودتون به طور یکنواخت پخش کنید و بعد موها رو با استفاده از یه کلاه حموم بپوشونید و به مدت یک الی دو ساعت رهاشون کنید تا رنگ لبو به موها منتقل بشه و بعد از این تایم موها رو با شامپو و نرم کننده بشورید و تمام.

رنگ کردن مو با لبو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها