|

دیگه رومیزی بافتنی دمُده شده / جاشون رانر اومده بندازی کل خوشگلی جهان مال میزت میشه

میز ناهارخوری جهت خوشگلتر شدن نیاز به یه رومیزی داره که خب دیگه اون مدل بافتنیا قدیمی شده و حالا به جاش از رانر های دست ساز استفاده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه خونه وقتی میتونه اسم خونه تکمیل و خوشگل رو روی خودش بزاره که تمام و کمال باشه. چرا که تو هر خونه ای وسیله زیاده اما اینکه چیا باشه مهمه. کنار هم قرار دادن لوازمی که مکمل هم هستن و همچنین ست سازی بینشون از اهمیت فراوونی برخورداره و میتونه محیطی بسیار جذاب و دلبر بسازه. آیتم های ریز و درشت که ضروری و نیمه ضروری هستن فضای خونه رو دکوراسیون میکنن. مثلا شما میتونی مبلمان رو چیده و برای بخش رویی شون از کوسن استفاده کنید که خب این میشه یه هماهنگ سازی منحصر به فرد و مناسب که یک عنصر مهم مثل مبل با یک اکسسوری تلفیق شده و زیبایی و کاربرد رو ایجاد کرده. یکی دیگه از این دست وسیله ها رانر ها هستند که وقتی بر روی میز ناهارخوری که یک وسیله اصلی هستش قرار میگیرند، زیبایی قابل توجهی دارند. از اونجایی که خانومای ایرانی دلشون میخواد تا مدرنیته و سنت رو با هم مخلوط کنن، اغلب دلشون میخواد تا بر روی میز ناهارخوری شون یه رومیزی پهن کنن. در اینجا چه چیزی بهتر از رانر ها که میتونن زیبایی خارق العاده ای به میز ببخشند و از طرفی هم اون نیاز رومیزی بودن رو برطرف کنند. در این مطلب میخوایم با رانر ها بیشتر آشنا بشیم، پس اگر شما هم دوست دارید تا هم یه تنوع یونیک و جذاب به میزتون هدیه بدین و هم اینکه با این جذابه بافتنی آشنا بشید، با ادام مطلب ما همراه بمونید.

863748674

متنوع بودن طرح و رنگ رانر ها با هر سلیقه ای

رانر میز غذاخوری به نوعی بافتنی ترند شده است که خب محبوبیت فراوونی پیدا کرده و در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. چرا که این آیتم در دکور داخلی خانه های مدرن جایگاه ویژه ای دارد هم در فضای مدرن و هم کلاسیک مورد استفاده قرار میگیرد. این سبک از رانر ها با طراحی های دست دوز و متنوعی که دارند، میتونن یه یونیک بودن جالبی به میز غذاخوری ببخشن و علاوه بر اون تزیینی که دارند، صمیمیت و گرم بودن رو هم به افراد القا کنند. رنگ و طرح های فراوونی از این رانر ها هستند که به راحتی میتونن با انواع دکوراسیون هماهنگ شده و این امکان رو به شما میدن تا میز ناهارخوری متفاوتی رو داشته باشید.

683768746

رانرهای دست ساز صد هیچ جلوتر از بافت صنعتی

یکی از مهمترین خصوصیت هایی که این رانر های بافتنی دارند اینه که دست ساز هستند. در واقع این محصولات میتونن با استفاده از نخ های بافتنی با کیفیت که با الگوهای خاص و پیچیده بافته می شوند، یک رانر هنری زیبا رو براتون بسازند. علاوه بر همه اینها رانر های دست ساز از بافت های صنعتی و ماشینی متمایز هستن و فرق دارند که خب این نشون از دقت و سلیقه و البته هنر دست فرد بافنده هستش. خلق یک اثر زیبا باعث شده تا تبدیل به گزینه ای محبوب میون خانوم های ایرانی بشه و در دکوراسیون های داخلی بسیار استفاده گردد.

6837368

83678674

رانرهای مینیمال و شارپ

رانرهای بافتنی که جدید شده هستند با طرح و رنگ متوعی عرضه می شوند که میتونن با سبک های مختلف دکوراسیون از سنتی گرفته تا مدرن به خوبی ست سازی و هماهنگ شوند. اگر شما شیفته سبک مینیمال هستید میتونید به راحتی از رانر های با رنگ ساده و خنثی استفاده کنید. اگر هم طرفدار سبک پر جنب و جوشید، پس برید سراغ رنگ هی شارپ که طرح های برجسته ای هم دارند. این تنوع میتونه دست شما رو در انتخاب باز بذاره و هر آنچه که دوست دارید رو برای میز غذاخوری خود استفاده نمایید.

6387496

نرم و لطیف بودن رانر؛ جلوگیری از خط و خش

از سویی هم استفاده از یک رانر میز غذاخوری علاوه بر زیبایی قابل توجهی که داره، میتونه یک محافظ جذاب برای میز هم باشه تا خراشیدگی و لکه ها به میز نفوذ نکنن و میز سالم تر هم باقی بمونه. این رانر ها دارای بافتی بسیار نرم و لطیفی هستند که خب همین ویژگی باعث میشه تا هنگام استفاده ازشون یه حس خوبی هم به شما انتقال داده بشه. تمام این ویژگی ها در کنار هم باعث شده تا اونها محبوبیت خوبی بدست بیاورند.

63874684

878674

ویژگی خاص رانرهای میز غذاخوری

از دیگر خوبی های که این سبک از رانرهای جدید دارند اینه که خیلی راحت میتونن شستشو بشن و قابل نگهداری هستند. بافت مقاوم رانر ها به شما این امکان رو میده تا خیلی راحت اونها رو داخل ماشین لباسشویی قرار داده و بشویی و دوباره استفاده کنید. البته که اگر دست ساز و گران قیمت هستش با دست بشویید. این کار از نظر زیبای و اقتصادی و کاربردی نیز مفید می باشد.

86786

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها