|

بهترین تزیین سالاد الویه / کافیه تا مثل یه نقشه از روشون انجام بدی میزت با سلیقه میشه

تزیین سالاد اولیه شاید در نگاه اول سخت به نظر بیاد اما با کمی تمرین میتونه جذاب ترین بشه وقتی نمونه ببینید و طرح بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشمزگی غذا و طعمی که داره و سبک پخت و اونچه که داخلش به کار رفته یک طرف، بی شک دیزاین و ظاهری که داره میتونه نیم دیگر مسئله رو داشته باشه. شنیدین میگن شکل و شمایل غذا افراد رو به وجد و اشتها میاره؟ دقیقا به همین دلیلیه. البته اینکه قیافه یه خوراکی خوب باشه اما طعم خوبی نداشته باشه و هم درست نیست و خوب بودن هر دو در کنار هم میتونن عالی باشن. ما ایرانی ها خیلی از غذاهامون خورشتی هستش و خب به همین دلیل شاید کمتر بتونیم سلیقه به خرج بدیم و دیزاینش کنیم. اما یک سری از غذاهامون مثل سالاد الویه واقعا پتانسیل خوشگلاسیون داره اما خیلی وقت ها خانوما چون به نظرشون کار سختیه این عمل، خب بیخیالش میشن. در حالی که وقتی نمونه ببینن خیلی واسشون راحت میشه و مثل یه نقشه میتونن از روش برن و انجامش بدن. اینجوری در نهایت یه سالاد الویه دلبر و خوش قیافه خواهند داشت که سلیقه خودشون رو به خونواده نشون دادن و اونها رو هم خوشحال تر کردن. چرا که خب واقعا دیدن یه غذای ناز و خوشگل شده وسط میز یا سفره میتونه افراد رو وجد بیاره. چه برای مهمونی باشه و چه برای شام و ناهار خودمونی و خانوادگی. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با چند نمونه جذاب خوشگلاسیون سالاد الویه آشنا بشیم.

تزیین سالاد الویه

به هوس آوردن آدما با ظاهر چشم نواز الویه

تزیین و زیباسازی سالاد الویه روشی هستش جهت جذاب تر کردن یه غذای ساده که موادش ریز شده و قاطیه، به یک اثر هنری که دیدینش به شدت هوس برانگیز هستش. در واقع سالاد الویه به دلیل طعم خوشمزه و مواد اولیه جذابی که داره، از دست محبوب ترین غذاهای سرد میون ما ایرانی هاست که کمتر کسی پیدا میشه دوستش نداشته باشه. اما نکته ای که میتونه اون رو از یک غذای ساده به یک وعده تجربه بصری بی نظیر تبدیل کنه، خلاقیت در چیدمان و ظاهر این غذاست که چشم نواز میشه. شما میتونید با انجام یک تزیین شیک برای سالادتون به خصوص در مهمانی ها و مجالس، توجه افراد رو به میزی که تدارک دیده اید جلب کنید.

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه با این سبزیجات تازه

یکی از مهم ترین نکاتی که در تزیین سالاد الویه وجود داره اینه که برید سراغ سبزیجات رنگی و مواد اولیه تازه که تاثیر فراوونی در خوشگلاسیون دارند. سبزیجاتی مثل هویج، خیارشور، ذرت، نخودفرنگی و گوجه‌ فرنگی و حتی کالباس میتونن خیلی راحت به مدل های مختلف در اومده و به دیزاین شما تنوع ببخشند. تازه طعم غذا هم تازه تر شده و حس خوشمزه بیشتری دارند. برش های دقیق و هنرمندانه این سبزیجات میتونن خوشگلاسیون الویه شما رو حرفه ای تر کنند. پس تمرین کنید.

تزیین سالاد الویه

خوشگلاسیون سالاد الویه با قالب

یادتون نره که داشتن چند قالب مختلف برای این کار میتونه خیلی کاربردی باشه. قالب های سیلیکونی با اشکال مختلف همچون قلب، ستاره و یا حتی حیدامات میتونن کمک کننده های خوبی باشند. این سبک از قالب ها به خصوص برای مهمونی های خاص و جشن های مخصوص بچه ها میتونه واقعا عالی باشه و شما میتونید با این کار نه تنها غذا رو جذاب تر کنید، بلکه بچها رو هم خوشحال کرده و به وجد بیارید.

تزیین سالاد الویه

تخم مرغ آبپز هم خوشگله و هم خوشمزه

تخم مرغ های آبپز خیلی واسه دیزاین الویه جالبن. شما میتونید اونها رو به هر شکلی که دوست دارد برش بزنید و در کنار سالاد بچینید. بعد هم با استفاده از کاهو و زیتون و یه حالت های برجسته و سه بعدی به سالاد ببخشید. این مدل تزئینات هم ظاهر غذاتون رو زیباتر کرده اند و هم خودشون خوراکی هایی جذاب هستند.

تزیین سالاد الویه

با سس مایونز و قیف وارد عمل شو

واسه تزیین سالاد الویه نباید از نکات ظریفی مثل استفاده از سس مایونز غافل بشید و و میتونید با همون سس الگو و طرح های جالبی ایجاد نمایید. مثلا میتونید با سس و یک قیف، خطوط و یا طراحی های ساده ای بر روی سالاد کشیده و نمایی متفاوت بهش ببخشید.

تزیین سالاد الویه

اینجوری توجه مهمونا رو به سلیقه‌ات جلب کن

در نهایت هم باید بگیم که تزیین سالاد الویه کاملا به سلیقه و خلاقیت شما بستگی داره. پس بیایید با انتخاب مواد غذایی مناسب و البته استفاده از تکنیک‌ های ساده، سالاد الویه تون رو از یه دیزاین ساده به یه طراحی خوشگل و جذاب تبدیل کنید. تزیین شیک این سالاد به شما این امکان رو میده تا تو هر مهمونی یا دورهمی‌ ای که دارید حسابی بدرخشید و توجه مهمونا رو به سلیقه خودتون و تدارکی که دیده اید جلب کنید.

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها