|

بیوگرافی ساناز سعیدی و ریلکسیشن‌اش در رودخانه / آرام از سرنوشت چادر به سر بر لب طاقچه

ساناز سعیدی بازیگر جذاب تلویزیون است که این روزها با نقش خانوم هرسینی در سریال از سرنوشت مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جالبه که هاشم با بازی دارا حیایی و نغمه با بازی فاطیما بهارمست شیفته هم هستن اما تا همین دو قسمت پیش خبر نداشتن و این وسطا هم خانوم آرام هرسینی هی میاد و با هاشم خان گفتگوهای نزدیک داره. البته همونطور که دیدین این آخریا به هاشم گفت نغمه ازدواج نکرده و دوست داره، اما خب به هر حال هنوز هم میون این دو عاشق هستش. آرام هرسینی با نقش آفرینی خانوم ساناز سعیدی هستش. بازیگر جوانی که از دهه شصت اومده و این روزها 35 سال سن داره. ساناز سعیدی اولین بار با ایفای نقش در سریال "نفس" بود که شناخته شد اما خب نه به اون میزان شهرتی که دوست داشت برسه. البته که ایشون در سریال "بچه مهندس" هم حضور داشت اما سریال "از سرنوشت" خانوم بازیگر رو به خواسته اش رسوند و وی با نقش آرام شد بولد. ساناز بانو بعد تر هم در سریال نمایش خانگی "نیوکمپ" حضور داشت که خب در این کار کمی تا قسمتی طنز بود اما در مجموع میشه گفت ساناز سعیدی من جمله هنرمندان ژانر اجتماعی خانوادگی می باشد. ساناز بانو در سال های اخیر در فیلم و سریالی بازی نداشته اما خب با هر بار مرور از سرنوشت توسط شبکه آی فیلم، این چهره نیز دوباره بر روی بورس آمده و مورد توجه قرار میگیرد.

ساناز سعیدی

ریلکسیشن ساناز سعیدی در رودخانه

بهتره بگیم دیگه گذشت اون دوره مونه که بازیگران خانوم و آقا، تنها با بازیگری و استعدادی که داشتند شهرت رو بدت میاوردن. در واقع امروزه هنرمندان و یا بهتره بگیم افرادی که در عرصه بازیگری هنوز نوپا هستند، به راحتی میتونن بعد از یه بازی کوچیک در یک فیلم و یا سریال، مشهور بشن البته نه با اون فیلم یا سریال! بلکه با انتشار عکس و ویدیوهای پی در پی که در صفحات اینستاگرام خود به اشتراک میگذارند. ساناز سعیدی نیز از این قافله عقب نماند و با انتشار محتوا از خود در صفحه اش، مورد توجه بسیاری قرار گرفت. ساناز سعیدی چشمانی رنگی دارد که خب با چهره منحصر به فردش بسیار جذاب است. خانوم بازیگر علاقه فراوونی به پست گذاشتن در اینستاگرام دارد که خب هرآنچه که از خود باشد خاص و با ژست های یونیک است. در ادامه این چهره رو می بینید در کنار آب و رودخانه که دارد لذت میبرد.

بیوگرافی ساناز سعیدی

ساناز سعیدی همونطور که اشاره شد یک دهه شصتی است که در 24 فروردین 1368 چشم به جهان گشوده و این روزها هم بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که خب از سن ۲۵ سالگی با تئاتر رفت روی صحنه و با سریال "بچه مهندس" هم به اوج شهرتش رسید و با از سرنوشت بولدتر شد.

ساناز سعیدی

کلاس بازیگری و درخشش با اولین بار

ساناز سعیدی بعد از اینکه دوره های بازیگری رو زیر نظر امین تارخ گذروند ده سال پیش یعنی در سال 1393 بود که به شکل حرفه ای در نمایشی با نام "گمشده" رفت بر روی صحنه و نقش عمه ای 40 ساله رو ایفا کرد در حالی که خودش 25 سال سن داشت.

این چهره پیش از اینکه بره روی صحنه زیر نظر فرهاد تجویدی آموزش های لازم رو دید و تو همون اولین کارش حسابی درخشید و تونست در فهرست برگزیدگان جشن بازیگربه عنوان جوانی خوش آتیه حضور یابد.

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی در جلوی دوربین با نفس

چند سال پیش یعنی در سال 1396 بود که ساناز سعیدی با سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان نقش ناهید رو ایفا کرد و در شبکه سه تجربه ای جالب بدست آورد. در این سریال بازیرنی همچون علیرضا کمالی ، ژاله صامتی ، داریوش فرهنگ، سودابه بیضایی و بهناز جعفری هم حضور داشتند.

ساناز سعیدی

از کار تو شرکت معماری تا بازیگری

ساناز سعیدی میگه قبل از اینکه وارد بازیگری بشه در رشته تحصیلی خودش یعنی معماری تو یه شرکت مشغول به کار بوده و بعد از اینکه یک هفته برای سریال نفس تست داده در نهات قبول شده. خانوم بازیگر در ادامه میگه واسه اینکه به نقشم نزدیک بشم رفتم به کلاس هایی مثل نقاشی و دوره پرستاری رو هم دیدم و از طرفی هم حضور در آژانس هواپیمایی رو تجربه کردم تا پیش تولید سریال رو گذروندم. 

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی این مدلی نقش قبول میکنه

ساناز سعیدی میگه من اینجوریم که در قبول نقش به سلیقه، حس و فضای عاطفی ای که بام ایجاد میشه توجه میکنم و واسم مهمه که خب درگیری و چالش کشیدن هم کلید واژه های دیگری هستند که به واسطه اونها نقش مرا ترغیب می کند. وی می گوید طرفدار نقشایی هستم که یک سیر تکاملی رو طی کنند و نقشی که اصطلاحا فراز و فرود داشته باشه واسم جذاب تره.

ساناز سعیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها