|

گیاهان آپارتمانی زود رشد؛ بعضی گلا بدقلقن دق میدن یه سانت قد بکشن اینا تا 2 متر میرسن

در این مقاله چندتا از گیاهان آپارتمانی با رشد سریع رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون بهشت رو گوشه ی خونتون داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی گیاهان آپارتمانی همیشه و همیشه مورد توجه و توی چشم بوده از این رو خیلی از افراد علاقمند بودن و هستن که جهت زیباسازی فضای اطراف خودشون این زیبارو رو توی محیطشون نگهداری کنن تا با وجود اون ها منزلشون رو جلوه و زینت بینظیری ببخشن طوری که هر کسی با دیدنش لب به تعریف کردن از اون باز کنه و همین جوری سرسری از کنارش رد نشه. در این بین هم یه موضوعی که وجود داره این هست که گیاهان تنوع بسیار بالایی دارن از این رو شما در انتخاب آزادی عمل خیلی زیادی خواهید داشت و میتونید با هر سلیقه ای که دارید اونی رو که مدنظرتون هست رو پیدا کنید مثلا در صورتی که میخواهید دکور و فضا اعیونی و گرون به نظر بیاد میتونید به سراغ گیاهان آپارتمانی لوکس برید و با وجودشون گرد لاکچری بودن رو به فضا ببخشید.

البته که در این بین باید به این موضوع هم دقت کنید که گیاهی که انتخاب میکنید باید با شرایط موجود در منزل شما هماهنگ باشه مثلا در صورتی که خونتون نورش کم هست نباید به سراغ نگهداری از گیاهانی که برای رشد به نور زیاد نیاز دارن برید بلکه باید به عنوان مثال گیاهان آپارتمانی نور کم رو برای این فضا انتخاب کنید که اونقدرا که باید و شاید نور زیادی برای رشد نیاز ندارن و در صورتی هم که نور نباشه اختلالی در رشد اون ها به وجود نمیاد. حالا در این بین یه عده از افراد هم هستن که دوست دارن در سریع ترین زمان ممکن یه باغ کوچک تو خونشون داشته باشن که خب دست این دسته از افراد هم برای این منظور بازه و میتونن برای این منظور به فکر گیاهان آپارتمانی سریع الرشد باشن و از بین اون ها انتخاب داشته باشن که خب در صورتی که از این دسته از افراد هستید در ادامه با ما همراه باشید چون میخواهیم چندتا از این گیاهان رو بهتون معرفی کنیم.

گیاهان آپارتمانی سریع الرشد

فیکوس از گیاهان آپارتمانی سریع الرشد

یکی از گیاهان آپارتمانی برگ پهن که از ظاهر زیبا و رشد بسیار سریعی برخوردار هست فیکوس هست که در اصل یه درختچه ی مینیاتوری بشمار میاد که به علت ظاهر خاصی که داره خیلی از افراد علاقمند به نگهداری از اون در منزلشون هستن و شاید تو نگاه اول تصور کنید که نگهداری از این گیاه با این شکل و ظاهر سخت باشه اما میشه گفت این گیاه دقیقا مناسب اون دسته از افرادی هست که تجربه و اطلاعات کافی در خصوص پرورش گیاهان آپارتمانی و یا وقتی کافی برای این منظور رو ندارن. 

این گیاه نیمه گرمسیری رو میتونید در یه اتاق که دمای متعادل و رو به گرم داره نگهداری کنید و ترجیحا باید نورش غیر مستقیم باشه و آبیاریش هم منظم انجام بشه تا بتونه در مدت زمان خیلی کوتاه رشد قابل توجه داشته باشه و فضای شما رو زیبا و شیک و پیک به نظر بیاره.

گیاهان آپارتمانی سریع الرشد

گندمی از گیاهان آپارتمانی سریع الرشد

در صورتی که به دنبال خرید یه گیاه آپارتمانی ارزان هستید که از خاصیت رشد سریع برخورداره گندمی میتونه یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشه که از لحاظ ظاهری دارای برگ های کشیده، روشن رنگ و سورنی هست و شاخه هاش خاصیت رونده دارن و از این رو شما میتونید گلدون این گیاه رو هم روی میز قرار بدید و هم از سقف آویزونش کنید و شاهد آبشار شاخه های اون باشید که در برخی از مواقع قدش به یه متر هم میرسه. 

این رو هم اضافه کنیم که این گیاه مثل فیکوس مناسب افراد مبتدی هست و این دسته از افرد هم میتونن به راحتی این زیبارو رو پرورش بدن. نکته ی دیگه در خصوص گندمی این هست که شرایط سخت رو به خوبی تحمل میکنه و مقاومت بالایی داره پس در صورتی که در منزلتون نور کم هست و یا پنجره با نور مستقیم ندارید هم میتونید این گیاه رو پرورش بدید.

گیاهان آپارتمانی سریع الرشد

برگ انجیری از گیاهان آپارتمانی سریع الرشد

برگ انجیری رو میشه یکی دیگه از گیاهان آپارتمانی پهن برگ بشمار آوورد که یه جورایی بین گیاهان سلبریتی بشمار میاد چرا که خیلی معروف هست و افراد زیادی اون رو میشناسن و به همین دلیل توصیه میشه که در صورتی که به دنبال شیک و پیک به نظر رسوندن دکور هستید حتما به سراغ این زیبارو برید. 

همچنین این گیاه طوری هست که سازگاری خوبی با شرایط متنوع داره از این رو بسیار هم مقاوم بشمار میاد و نگهداری ازش هم به هیچ عنوان کار سختی نیست و شما میتونید اون رو توی خاک مرطوب، دمای مناسب و نور غیرمستقیم خیلی زود رشد بدید و از یه گلدون کوچولو به یه درختچه ی زیبا تبدیلش کنید.

گیاهان آپارتمانی سریع الرشد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها