|

بیوگرافی فاطیما بهارمست و زبان بزرگانه‌اش در 6 سالگی / نغمه از سرنوشت در استایل چله

فاطیما بهارمست بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که این روزها در از سرنوشت حضور دارد و با نقش نغمه بسیار مهشور گشته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هاشم و سهراب بزرگ شدن و حالا همسر و زندگی مشترک دارند. البته که هاشم قرار بود با عشق دوران بچگی اش بر سر یک خونه و زندگی باشد که خب دقیقا پای سفره عقد به زندان برده شد. حالا هاشم و نغمه که از عمق وجودشون به هم علاقمند هستن، از روی لج و لجبازی دور افتاده از یکدیگر زندگی می کنند که البته حسابی هم دلشون واسه هم تنگ شده! اگر از طرفداران شبکه آی فیلم باشید بی شک این شبها سریال "از سرنوشت" رو می بینید که با بازی هنرمندانی همچون دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات و دیگر هنرمندان می باشد. دارا حیایی نقش هاشم رو ایفا میکنه و فاطیما بهارمست هم نقش نغمه رو. البته که جالبه بدونید در واقعیت فاطیما خانوم از دارا خان بزرگتر هستن اما خب سریاله دیگه! دارا حیایی فرزند امین حیایی است اما خب سابقه حضور در تلویزیونش به یک دهم فاطیما بهارمست هم نمیرسد. فاطیما بانو از سن خیلی کم و بچگی پا به این حرفه گذاشت و اومد جلو. او سابقه مجری گری از بچگی تا نوجوانی، و بعد هم بازیگری را دارد.

فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست در چله تابستان

این روزها با ده سال پیش فرق کرده است. اون وقت ها هنوز اینستاگرام تا به این اندازه جون نگرفته بود و بازیگران هم در آن فعالیت آنچنانی نداشتند. اصلا فضایی نبود که بخواد تبلیغی برای دیده شدن اونها باشد و در اصل هنرپیشه ها با چهره و استعدادی که داشتند بر روی پرده سینما و یا در تلویزیون خودی نشان میدادند. اما حالا دیگر زمانه فرق کرده و افراد حتی بدون ذره ای توانایی در انجام کاری میان و میشن مشهور، دیگه چه برسه به اینکه هنرمند و بازیگر هم باشند! چهره های شناخته شده تنها با انتشار چند تصویر و یا ویدیو از خود رویی دیگر از خود را به نمایش میگذارند تا مخاطب با کنجکاوی اش که بداند فلان بازیگر در زندگی واقعی اش چگونه است، فالو پشت فالو می کند. همین میشود که پیج ها بالا رفته و جلوه ای دیگر از افراد در واقعیت می بینیم. مثلا فاطیما بهارمست یا همون نغمه از سرنوشت رو در چله تابستان مشاهده می کنید.

فاطیما بهارمست

بیوگرافی فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست از دهه هفتاد است و این روزها 28 سال سن دارد. وی در 10 تیر 1375 به دنیا اومده و از متولدین تهران می باشد که قبلتر مجری بود و خالا بازیگر.

فاطیما بهارمست تحصیلکرده دیپلمه رشته کارگردانی سینما از هنرستان سوره و لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

فاطیما بهارمست

اولین اجرا در ۶ سالگی

اما خب شاید براتون سوال بشه که چجوری تو بچگیش مجری بوده که خب در پاسخ باید بگیم این چهره در سال ۱۳۸۲ وقتی که تنها ۶ سال سن داشت به شکل اتفاقی وارد برنامه عمو پورنگ با اجرای داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) شد و کارش رو به عنوان کوچولو ترین مجری شروع کرد.

فاطیما بهارمست

و اما ماجرای کشف استعداد فاطیما بهارمست

فاطیما خانوم میگه چون برنامه عمو پورنگ رو خیلی دست داشتم یه روز یه نقاشی کشیدم و برای برنامه فرستادم. از روشی شانس بین اونهمه نامه ای که براشون ارسال میشد نامه من رو باز کردند و تماس گرفتن تا تو مسابقه شرکت کنم. بعد از اینکه تهییه کننده برنامه عمو پورنگ با من تلفنی صحبت کرد گرسید واقعا 6 سال سن داری؟! باورشون نمیشد تا اینکه از پدرم خواستند تا مرا به دفترشان ببرد. ما هم رفتیم و اونجا بود که ازم پرسیدن اگه بخوای محجری بشی و اجرا کنی چی میگی؟ که خب من هم هرچی از قبل تو تلویزیون دیده بودم و یادم مونده بود رو براشون اجرا کردم و اینجوری شد که وارد کار اجرا در برنامه عموپورنگ شدم. نت چون خودم تک فرزندم و در بین اقوام ما هم بچه هم سن من نبود، من با پدر مادرم و دایی و عموم همبازی بودم و به همین دلیل ناخودآگاه از بچگی یاد گرفتم جدی تر باشم که خب این چندان خوب نیست.

فاطیما بهارمست

و البته تجربه کاراکتر نغمه

فاطمه بهارمست در این رابطه می گوید مائده طهماسبی و علیرضا آرا که من در تئاتر به اونها به شدت علاقه دارم در سریال از سرنوشت در واقع خانواده من هستند.

دارا حیایی هم که در فصل دوم و سوم کنارم بود بسیار تعامل خوبی با هم داشتیم. من در بازیگری خویش دیوانگی دارم و دارا هم مثل من بود در صورتی که ما دو دیوانه به هم نمی خوردیم و به همین دلیل اصلا رابطه نغمه و هاشم شکل نمی گرفت.

فاطیما بهارمست

تجربه کارگردانی و اعصابی که نکشید

فاطیما بهارمست در هنرستان چند فیلم کوتاه ساخت و ابتدا فکر میکرد به کارگردانی علاقمند است اما بعد دید اعصابش به این حیطه نمی کشد و بیشتر دوست دارند تا خلق نقش کند. 

فاطیما بهارمست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است با تحصیلات بالا موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها